Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چه کسی جانشین بنزما در ال‌کلاسیکوی لاس وگاس می‌شود؟

© YouTube.comبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2022
عضو شوید
بارسلونا و رئال مادرید، بامداد یکشنبه در لاس وگاس آمریکا به مصاف هم خواهند رفت اما کریم بنزما در این بازی حضور نخواهد داشت و آنچلوتی دو گزینه دارد تا به جای ستاره فرانسوی به میدان بفرستد.
به گزارش اسپوتنیک، قرار است تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید به روز یکشنبه در چارچوب دیدار دوستانه در لاس‌وگاس آمریکا به مصاف هم بروند و کریم بنزما، غایب بزرگ کهکشانی‌ها در این مسابقه خواهد بود. بنزما سه روز قبل به تمرینات رئال مادرید اضافه شده و تا روز برگزاری ال‌کلاسیکو، سه جلسه تمرینی خواهد داشت. به همین دلیل کارلو آنچلوتی تصمیم گرفته در این ال‌کلاسیکوی دوستانه به بنزما میدان ندهد چون با تمرین کم، خطر مصدومیت بالا می‌رود و از نظر این سرمربی ایتالیایی، بازی کردن ستاره فرانسوی در این بازی دوستانه غیرضروری است.
حالا سوال اینجا است که چه کسی جانشین کاپیتان رئال مادرید خواهد شد و آنچلوتی از کدام بازیکن در نوک حمله استفاده خواهد کرد. به گفته آس، ال‌کلاسیکوی لاس وگاس، برای خوانمی لاتاسا مهاجم کاستیا فرصت بسیار خوبی است که ارزش‌هایش را نشان دهد. این بازیکن در فصل گذشته با سیزده گل و یازده پاس گل خوش درخشید و بامداد یکشنبه در مقابل بارسلونا انگیزه‌های بالایی برای اثبات توانایی‌هایش خواهد داشت و بعد از آن نوبت تقابل با کلاب آمریکا می‌رسد که مهر به توانایی‌هایش خواهد زد.
گزینه‌ دیگر ماریانو است که آنچلوتی دست رد به سینه‌اش زده است. از سویی این احتمال وجود دارد که هازارد با توجه به آمادگی که به پیش فصل رسیده، در پست مهاجم قرار بگیرد.
حالا دیده شود که کارلتو در این بازی حساس به کدام بازیکن در ترکیب اصلی بازی خواهد داد و چه کسی در جریان بازی وارد زمین خواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала