Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش "پپ گواردیولا" به شایعات پیوستن نیمار به سیتی

© REUTERS / Charles Platiau/File PhotoFILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar
FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2022
عضو شوید
سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی تمامی شایعات معاوضه نیمار جونیور ستاره پی‌اس‌جی برناردو سیلوا را رد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در روزهای گذشته روزنامه "لوپاریزین" فرانسه اعلام کرد که باشگاه پاری‌سن‌جرمن پیشنهاد معاوضه نیمار را با برناردو سیلوا داده است.
پپ گواردیولا در واکنش به این خبر گفت:
"من برای Le Parisienمتاسفم، اما این موضوع حقیقت ندارد. من برای آن‌ها ابراز تاسف می‌کنم زیرا اطلاعات آن‌ها اصلاً درست نیست. نیمار یک بازیکن فوق العاده است و با توجه به چیزهایی که می‌دانم، او انسان خوبی نیز می‌باشد."
گواردیولا در ادامه گفت:
"باید اجازه دهید خودش را در پاریس ثابت کند. مردم فکر می‌کنند که منچسترسیتی در هر تابستان 150 تا بازیکن می‌خرد، اما این حقیقت ندارد. برای نیمار هم متاسفم."
سیتی پیش از این ارلینگ هالند و کالوین فیلیپس را با مجموع 93 میلیون پوند به جمع بازیکنان خود اضافه کرده اما با توجه به اینکه نیمار یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیکنان جهان است، انتقال او کار ساده‌ای نیست و حتی در صورت تأمین منابع مالی، مسیر سختی در انتظار مدیران باشگاه سیتی خواهد بود.
سیتی در فصلی که گذشت توانست قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به دست آورد اما در لیگ قهرمانان اروپا با شکست برابر رئال از دور رقابت‌ها حذف شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала