Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش مدیر اجرایی بایرن به جدایی لوا: بهترین شماره 9 جهان را از دست دادیم

© REUTERS / STRINGERمباراة بايرن ميونخ الألماني مع نظيره سرفينا زفيزدا الصربي بدوري الأبطال
مباراة بايرن ميونخ الألماني مع نظيره سرفينا زفيزدا الصربي بدوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2022
عضو شوید
اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ در گفت‌وگویی در مورد جدایی روبرت لواندوفسکی صحبت کرد و اظهار داشت که یکی از بهترین مهاجمان جهان و بهترین شماره 9 حال حاضر دنیا را بارسا جذب کرده‎‌است.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بایرن مونیخ با آن در بازار نقل‌وانتقالات خریدهای خوبی داشت و ستاره‌هایی چون سادیو مانه، رایان گراونبرخ، ماتیاس دی‌لیخت و نصیر مزروعی را به خدمت گرفت، اما یکی از بهترین بازیکنان خودش یعنی روبرت لواندوفسکی را از دست داد و این بازیکن پولندی به بارسلونا پیوست.
جدایی این بازیکن شوک بزرگی برای بایرن مونیخ بود و مدیر اجرایی این تیم در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته‌است که بارسا یکی از بهترین مهاجمان و بهترین شماره 9 حال حاضر دنیا دنیا را از آن‌ها گرفته‌است.
اولیور کان، به CBS در این مورد گفت:" یکی از بهترین مهاجمان دنیا، اگر نگوییم بهترین شماره 9 دنیا را از دست دادیم و بارسلونا او را از ما گرفت. وقتی می‌گفتیم لواندوفسکی جایی نخواهد رفت و با ما خواهند ماند، به این دلیل بود که هیچ پیشنهاد رسمی برای او به ما نرسیده بود. وقتی پیشنهاد بارسا رسید، جلسه گذاشتیم و به این نتیجه رسیم که به او اجازه جدایی بدهیم و این بهترین تصمیم بود."
این در حالی‌ست که لواندوفسکی در پایان فصل درخواست جدایی داد و از مدیران باشگاه خواست تا روند جدایی‌اش را تسهیل کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала