Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو یک اسطوره است؛ کمک او به تیم ضروری است

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2022
عضو شوید
سرمربی هالندی منچستریونایتد در خصوص غیبت فوق ستاره پرتگالی تیمش صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اریک تن هاگ، سرمربی هالندی منچستریونایتد که وظیفه نظارت بر بازسازی بزرگ در اولدترافورد را برعهده دارد، در طول تور پیش فصل تایلند و استرالیا اهدافش را مشخص کرده است.
سرمربی شیاطین سرخ در بخشی از صحبت‌هایش در خصوص غیبت کریستیانو رونالدو گفت:
"البته که نگرانی‌هایی وجود دارد، هر چند نگرانی شاید کلمه مناسبی نباشد. من روی کار با بازیکنانی که اینجا دارم، تمرکز دارم. آنها واقعاً خوب کار می‌کنند و در شکل و فرم خوبی هستند."
سرمربی هالندی شیاطین سرخ در ادامه اظهار داشت:
"ترجیح می‌دهم بر روی پیشرفت بازیکنانی که دارم تمرکز کنم. بی‌صبرانه منتظر آمدن رونالدو هستم و سپس او را در تیم ادغام خواهیم کرد."
رونالدو به دنبال یافتن تیمی جدید است تا بتواند همچنان شانس بازی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی اروپا یعنی لیگ قهرمانان را داشته باشد. منچستریونایتد با کسب عنوان پنجمی فصل گذشته لیگ برتر انگلیس از کسب سهمیه لیگ قهرمانان بازماند.
فوق ستاره گرتگالی در سال‌های 2009 تا 2018 در ترکیب رئال مادرید بازی کرد و سپس به یوونتوس ایتالیا پیوست. مهاجم پرتگالی تا سال 2021 در یوونتوس ماند و در همین سال به منچستریونایتد بازگشت.
قرارداد رونالدو با این تیم انگلیسی تا سال 2023 معتبر است. رونالدو در 38 بازی فصل گذشته برای شیاطین سرخ 24 گل زد و سه پاس گل داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала