جنرال امریکایی: روسیه مستقیم بالای امریکا حمله نمی‌کند

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر Штурмовики Су-25 на репетиции воздушной части парада в честь 77-й годовщины Победы
Штурмовики Су-25 на репетиции воздушной части парада в честь 77-й годовщины Победы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2022
عضو شوید
فرمانده شمالی ایالات متحده گفته است که چین و روسیه مستقیم بالای امریکا حمله نخواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس فرماندهی شمالی ایالات متحده امریکا، معتقد است که حمله ناگهانی و مستقیم روسیه و چین به امریکا غیرممکن است، اما افزود که مسکو و پکن در دوران بحران سعی کنند زیرساخت های مهم امریکا را متوقف کنند.
او گفت: "فکر نمیکنم چین و روسیه قصد حمله ناگهانی به ما را با ابزارهای جنبشی داشته باشند - این چیزی نیست که من از آن می ترسم و به آن اعتقاد دارم. من معتقدم که در مواقع بحران ممکن است تلاش کنند فعالیت های ما را مختل کنند. این باید درک شود."
این سیاستمدار امریکایی افزود که بسیاری از زیرساخت های حیاتی که امریکا به آن تکیه کرده است تحت کنترل پنتاگون نیست و حتی متعلق به فدرال نیست.
در عین حال وانهرک توانایی‌های روسیه در زمینه نظامی را به شدت ارزیابی کرد و گفت: می خواهم بگویم که سلاح های معمول و سلاح های طولانی مدت (روسیه) دارای توانایی های قابل توجهی است. این تهدیدی است که من را نگران می کند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала