Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تن هاگ: "به بازیکنان بیشتری در خط حمله نیاز داریم"+ عکس

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر اریک تن هاگ
اریک تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2022
عضو شوید
اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد می‌گوید که برای خط حمله‌اش نیاز به تقویت دارد و برخی ستاره‌ها باید خود را ثابت کنند.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که از بازگشت کریستیانو رونالدو به تمرینات یونایتد خبری نیست؛ حالا اما اریک تن هاگ سرمربی شیاطین سرخ باورمند است که باید تیم او در خط حمله تقویت شود.
از او زمانی که در مورد رونالدو پرسیده‌شود، هیچ چیز جدیدی نسبت به هفته‌های گذشته نمی‌گوید. با این حال، مربی الندی باور دارد که یونایتد باید تقویت شود.

او در مورد بازار تابستانی گفت: "واضح است که ما به بازیکنان بیشتری در خط حمله نیاز داریم و اگر می‌خواهید که موفق شوید تقویت تیم حیاتی است اما ما هنوز برای حل کردن این مسئله، زمان داریم."

در حلی‌که فن‌ده بیک در 2020 به یونایتد آمد؛ اما تا کنون وی نتوانسته عملکرد درخشان دوران آژاکس را در لیگ برتر تکرار نماید. ستاره هالندی نیم فصل گذشته در یک انتقال قرضی به اورتون پیوست و با اتمام قراردادش بار دیگر به منچستر بازگشت. حال امید می‌رود که این بازیکن 25 ساله با آمدن مربی سابق‌اش؛ بتواند روز‌های خوش گذشته‌اش را تکرار کند.

تن هاگ در مورد وضعیت فن ده بیک، گفت: "شرایط برای هر بازیکنی یکسان است. من باید کاری کنم که او شرایط مناسب برای ارائه بهترین عملکردش را داشته باشد. اما در نهایت این خود بازیکنان هستند که باید کار را پیش ببرند. بازیکنان باید نسبت به عملکرد شان، مسئولیت پذیر باشند. دونی این قابلیت را دارد و من آن را دیده‌ام. اما او باید خودش را ثابت کند."

سخن تقویت خط حمله یونایتد در حالی مطرح می‌شود که رونالدو تصمیم دارد برای بازی کردن در لیگ قهرمانان؛ از یونایتد جدا شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала