با خطرات جدید WhatsApp آشنا شوید

© Sputnik / Natalya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Логотип мессенджера WhatsApp на экране компьютера
Логотип мессенджера WhatsApp на экране компьютера - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2022
عضو شوید
Roskachestvo به روس ها نسبت به دانلود نسخه های غیر رسمی پیام رسان WhatsApp هشدار داده است.
به گزارش اسپوتنیک، کارشناسان مرکز تخصصی دیجیتال Roskachestvoبه روس‌ها درباره دانلود نسخه‌های غیررسمی WhatsApp هشدار دادند. هشداری مبنی بر وجود کلون های خطرناک این پیام رسان محبوب در سایت این سازمان منتشر شده است.
Иконка мессенджера WhatsApp на экране смартфона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2022
پدید آمدن ویژگی جدید در واتساپ
برنامه های کلون با منشی مشکوک به طور مرتب در سایت های اینترنتی غیر رسمی ظاهر می شوند. خاطرنشان می شود که ویل کاتکارت، رئیس WhatsApp ، پیش از این نیز به کاربران نسبت به نصب نسخه های جعلی این پیام رسان هشدار داده بود. او توجه خود را به استودیوی مشکوک HeyMods جلب کرد که نسخه‌های ظاهراً بهبود یافته این سرویس را ایجاد می‌کند: Hey WhatsApp، GB WhatsApp، WhatsApp Plus و غیره.
سرگئی کوزمنکو، متخصص ارشد Roskachestvo برای آزمایش محصولات دیجیتال، تأکید کرد که هنگام بارگیری چنین برنامه، کاربر باید بفهمد که نوعی "واشر" بین خود و سرویس روی دستگاه خود نصب کرده است. به گفته وی، با ارسال اطلاعات خود از این کانال نمی توان به طور کامل از قابل اعتماد بودن انتقال اطلاعات اطمینان داشت.
با ویژه‌گی جدید واتساپ آشنا شوید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
با ویژه‌گی جدید واتساپ آشنا شوید
تغییرات و بهبودهای مختلف همیشه بین توسعه دهنده رسمی و کاربر وجود دارد. چقدر به چنین "چاشنی" دیجیتالی نیاز دارید، خودتان تصمیم بگیرید. اما ما نسبت به استفاده از نرم افزارهای شخص ثالث هشدار می دهیم، به خصوص که از منابع غیر رسمی و نه از توسعه دهندگان مستقیم دانلود شده اند.
پیش از این، Roskachestvo در مورد خطرات استفاده از خدمات رایگان VPNهشدار داده بود. به گفته کارشناسان، انتقال گزارش به اشخاص ثالث راه اصلی کسب خدمات رایگان است. علاوه بر این، عوامل مخرب می توانند برنامه های عملی ویروس را تحت پوشش خدمات VPN اضافه شده در سازمان ها دانلود کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала