Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت آنچلوتی با بازگشت رونالدو؛ هواداران به فکر برگرداندن رونالدو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2022
عضو شوید
آنچلوتی برای بازگشت دوباره کریستیانو رونالدو به ترکیب اصلی رئال مادرید ابراز مخالفت کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید صبح پنجشنبه در تاسیسات UCLA تمرین کرد و فلورنتینو پرز رییس باشگاه همراه با خوزه آنخل سانچز در آنجا حضور داشتند.
پرز به گرمی از سوی تیم استقبال شد و با امضا دادن به هواداران مانند محبوب‌ترین ستاره‌های فوتبال وارد صحنه شد.
هواداران از او برای کمک به باشگاه برای کسب چهاردهمین عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان تشکر کردند. برخی دیگر درخواست بازگشت کریستیانو رونالدو را داشتند، در حالی‌که برخی در مورد پیشنهاد ناموفق برای جذب کیلیان امباپه سوال کردند.
اما در سوی مقابل پیشنهاد پرز به آوردن رونالدو؛ از سوی آنچلوتی با مخالفت روبرو شد زیرا سرمربی باورمند به درخشش دوباره او در ترکیب رئال مادرید که در دفاع از جام‌های خود وارد فصل جدید می‌شود، نمی‌بیند.
سرنخ‌هایی از ترکیب اصلی فصل جدید
در زمین، کارلو آنچلوتی و کادرش به کار خود با بازیکنان ادامه دادند. ترکیب مورد استفاده در مسابقه کوچک درون تیمی نکاتی را در مورد ترکیب احتمالی ارائه کرد.
کورتوا، کارواخال، میلیتائو، رودیگر، اودریوزولا؛ سبایوس، کاسمیرو، کاماوینگا، والورده، بنزما و وینیسیوس بدون سربند صف آرایی کردند، در حالی‌که لونین؛ لوکاس وازکز، ناچو، آلابا، مندی؛ مودریچ، چوآمنی، کروس؛ آسنسیو، هازارد و رودریگو در سوی دیگر بودند.
لوئیز لوپز و لوکاس کانیزارس دو دروازه‌بان کاستیا به همراه وینیسیوس توبیاس و خسوس وایخو از ترکیب خارج شدند. با این حال، آنها بعداً دوباره به گروه ملحق شدند.
دومین تمرین روز ساعت 17 برگزار می‌شود و پس از آن تیم تا ساعت 10 روز جمعه استراحت خواهد کرد. این آخرین آزمون قبل از ال کلاسیکو روز شنبه در لاس وگاس خواهد بود، مسابقه‌ای که در آن، بدون هر گونه شکست، همه 28 بازیکن باید در دسترس باشند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала