Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مالکان جدید چلسی به دنبال تغییر وضعیت مالی باشگاه

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه چلسی
باشگاه چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2022
عضو شوید
مالکان جدید باشگاه چلسی می‌خواهند که 800 میلیون پوند بدهی بگیرند تا با آن وضعیت مالی تیم را تغییر بدهند.
به گزارش اسپوتنیک؛ سران جدید باشگاه چلسی قصد دارند تا بنیادهای مالی این باشگاه را تغییر بدهند و از این رو قصد کسب 800 میلیون پوند بدهی دارند تا بتوانند این تغییر را به وجود بیاورند.
تاد بوهلی رهبری کنسرسیومی را بر عهده داشت که در ماه می باشگاه را از رومن آبراموویچ خرید و آبی‌ها در حال حاضر موج‌هایی در بازار نقل و انتقالات ایجاد کرده‌اند.
رحیم استرلینگ اولین خرید دوره جدید سران چلسی بود. ملی پوش انگلیسی با قراردادی به ارزش 50 میلیون پوند آمد و در ادامه کالیدو کولیبالی مدافع ناپولی از سری آ به این تیم پیوست.
با توسعه مجدد استمفورد بریج در میان برنامه‌های بوهلی و هیئت مدیره؛ با این حال تمایل به ایجاد تغییرات در خارج از زمین نیز وجود دارد.
طبق گزارش فایننشال تایمز، سرمایه‌دار آمریکایی و کلیرلیک کپیتال؛ اکنون 800 میلیون پوند جمع‌آوری کرده‌اند که برای تیم بازی، استادیوم و آکادمی راه‌اندازی می‌شود.
از وجوه جمع آوری شده، 300 میلیون پوند بخشی از تسهیلات اعتباری چرخشی است، در حالی که 500 میلیون پوند دیگر از وام مدت دار تامین می‌شود.
با به دست گرفتن کنترل استمفورد بریج، بوهلی و کلیرلیک قول داده‌اند که 1.75 میلیارد پوند بیشتر در چلسی سرمایه گذاری کنند در حالی‌که باشگاه را از آبراموویچ به مبلغ 2.5 میلیارد پوند خریداری کردند.
فعلا چلسی در تور ایالات متحده به سر می‌برد.
آخرین بازی آنها با شکست غافلگیرکننده در ضربات پنالتی توسط شارلوت اف سی به پایان رسید.
به نظر می‌رسد که چلسی در آستانه خرید سومین خریدش از زمان تصاحب این تیم است و آبی‌ها پیشنهاد 55 میلیون پوندی بهبود یافته‌ای را برای ژول کونده مدافع فرانسوی ارائه کرده‌اند. مدافع میانی سویا قبلاً با شرایط شخصی موافقت کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала