Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیدارهای دوستانه؛ پیروزی سیتی و آرسنال در روز شکست چلسی

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر منچسترسیتی
منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2022
عضو شوید
در شب پیروزی منچسترسیتی و آرسنال، چلسی مقابل شارلوت تن به شکست داد.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامۀ بازی‌های دوستانه باشگاهی، شب گذشته چند دیدار برگزار شد.
منچسترسیتی بازی دوستانه پیش فصل خودشان را بامداد امروز مقابل کلاب آمریکای مکزیک در استادیوم NRG برگزار کردند و در نهایت پیروز شدند. کوین دی بروین ستاره این بازی بود و هر دو گل منچسترسیتی را وارد دروازه حریف مکزیکی کرد.
در دیگر بازی، آرسنال در ایالت فلوریدای آمریکا و مقابل اورلاندو سیتی به میدان رفت. توپچی ها که در دو بازی اخیر خود نورنبرگ و اورتون را شکست داده بودند، این بار هم موفق ظاهر شدند و توانستند میزبانشان را با نتیجه 3-1 از پیش رو بردارند.
در سومین دیدار، استادیوم بانک آرنای شهر شارلوت واقع در ایالت کارولینای شمالی، میزبان دومین بازی دوستانه پیش فصل چلسی در تور پیش فصل آمریکا بود.
شاگردان توماس توخل که در دیدار قبلی خودشان کلاب آمریکای مکزیک را شکست داده بودند، در این بازی موفق به کسب پیروزی نشدند. پس از تساوی 1-1 در 90 دقیقه وقت معمول بازی که با گل های کریستین پولیشیچ (برای چلسی) و دنیل رایس (برای شارلوت) حاصل شد، بازی مستقیما به ضربات پنالتی رفت.
در ضربات پنالتی همه بازیکنان پنالتی های خودشان را به گل تبدیل کردند به غیر از کانر گلگر. چلسی ضربات پنالتی را با نتیجه 5-3 به شارلوت واگذار کرد تا با شکست آماده برگزاری دربی دوستانه لندن شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала