Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کریس به دنبال جدایی؛ بزرگان اروپا کریس را نمی‌خواهند+ عکس

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو می‌خواهد از تیم منچستریونایتد جدا شود اما هیچ یک از تیم‌های مطرح اروپایی این بازیکن را نمی‌خواهند.
به گزارش اسپوتنیک؛ هنوز شایعات را پایانی نیست و کریستیانو رونالدو می‌خواهد منچستریونایتد را ترک نماید که سبب به هم خوردن برنامه‌ی نقل و انتقالات تابستانی باشگاه خواهد شد.
درست یک سال پیش نیز رونالدو از رسانه‌هامبنی بر خبررسانی از جدایی‌اش مورد انتقاد قرار داد و با این حال، تنها چهار روز قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، او به یونایتد پیوست.
در حالی‌که جدایی دقیقه‌ی 90 رونالدو مورد انتقاد جورجو کیه‌لینی قرار گرفت حالا یونایتد باید از همان "اثر رونالدو" بترسد. آماده‌سازی پیش فصل آنها حداقل خوب پیش می‌رود، هرچند هنوز هیچ‌کس مطمئن نیست که این به دلیل در دسترس نبودن رونالدو است یا علی‌رغم آن.
از یک طرف سرمربی جدید باشگاه اصرار دارد که رونالدو می‌تواند بازی پرسی که می‌خواهد در اولدترافورد اجرا کند را انجام دهد و با این حال، از سوی دیگر او استدلال کرده که یک مربی باید با بازیکنانش سازگار شود.
با این حال، آنچه ما به طور قطع می‌دانیم این است که رونالدو در یونایتد یک آشفتگی نابهنگام ایجاد کرده است.
پیش از این "گل" مدعی شده بود که تن هاگ انتظار نداشت مجبور شود تابستان امسال به دنبال یک مهاجم جدید برود. او فکر می‌کرد که جستجو می‌تواند تا جنوری به تعویق بیفتد.
درخواست انتقال رونالدو همه چیز را تغییر داده، اما چیزی جز ناآرامی و عدم اطمینان بیشتر ایجاد نکرده است. دیدن پیوستن ارلینگ هالند به منچسترسیتی برای یونایتد به اندازه کافی بد بود، اما پس از آن آنها با خرید داروین نونز توسط لیورپول شکست خوردند، به این معنی که در حال حاضر کمبود جدی گزینه‌های تهاجمی در بازار وجود دارد. با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که رونالدو به حرکتی که می‌خواهد برسد.
البته مهم‌تر از همه دردسر بزرگ یونایتد این است که هیچ خریدار بزرگ و آشکاری برای این بازیکن 37 ساله وجود ندارد.
رونالدو ممکن است به خاطر حس زمان‌بندی‌اش مشهور باشد، اما به نظر می‌رسد که او و ایجنتش خورخه مندس این تماس را به شدت اشتباه گرفته‌اند؛ مندز واقعاً نیاز داشت که یک باشگاه جدید برای مشتری شماره 1 خود آماده کند ولی در حال حاضر، کمتر از دو هفته مانده به شروع فصل، هیچ یک از باشگاه‌های بزرگ اروپا در حال حاضر در موقعیتی نیستند که به رونالدو راهی برای خروج از اولدترافورد ارائه دهند.
یعنی 9 تیم برتر فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا نمی‌توانند به این بازیکن پیشنهاد ارائه دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала