منابع: طالبان پس از شکست درسنگرهای نبرد اندراب، دست به آزار و اذیت غیرنظامیان

© https://twitter.com تیرباران دو دانش‌آموز در اندراب‌ بغلان از سوی طالبان
  تیرباران دو دانش‌آموز در اندراب‌ بغلان از سوی طالبان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2022
عضو شوید
منابع محلی در اندراب‌های بغلان می‌گویند که درگیری‌های شدید میان طالبان و نیروهای جبهه مقاومت تا سه‌شنبه‌شب ادامه داشت.
به گزارش اسپوتنیک، منابع محلی در دره اندراب ولایت بغلان روز چهارشنبه، 29 سرطان، می‌گویند که طالبان پس از شکست در سنگرهای نبرد، دست به آزارواذیت غیرنظامیان در ساحات مسکونی زده‌اند.
این در حالی است که روز گذشته از اندراب‌های ولایت بغلان می‌گویند که گروه طالبان در سه روستای اندراب‌های ولایت بغلان جست‌وجوی خانه‌به‌خانه راه‌اندازی کرده‌اند.
به گفته منابع، تازه‌ترین درگیری‌ها میان طالبان و نیروهای جبهه مقاومت در روستاهای کاسه‌تراش و دره جر ولسوالی ده‌صلاح اندراب‌ها رخ داده است.
طالبان به ندرت در مورد جنگ با نیروهای مقاومت در پنجشیر و اندراب سخن می‌گویند و می‌کوشند که از جنگ با "جبهه مقاومت" و "جبهه آزادی" که از ماه‌ها پیش تاکنون در آن نواحی در جریان بوده است، نامی به میان نیاید. اما روزانه شماری از ساکنان غیرنظامیانی را در این استان‌ها به دلیل وابستگی‌های خانوادگی آنان با اعضای نیروهای مقاومت و به اتهام همکاری با این جبهه‌ها بازداشت می‌کنند و گاه به قتل می‌رسانند.
از آزارواذیت غیرنظامیان در ساحات مسکونی دره اندراب در حالی خبر داده می‌شود که دو روز پیش سنگین‌ترین حملات طالبان بر مواضع جبهه مقاومت ملی در این دره با شکست مواجه شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала