Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لبخند بر لبان مدیران بارسا؛ آژاکس به دنبال مهاجم مازاد+ عکس

© REUTERS / ALBERT GEAبرشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021
برشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2022
عضو شوید
باشگاه آژاکس به جذب مارتین برایت‌ویت علاقه‌مند است و آلفرود شرودر، کمک مربی سابق بارسا و سرمربی فعلی تیم هالندی، این بازیکن دنمارکی را برای تقویت خط حمله تیمش می‌خواهد.
به گزارش اسپوتنیک، مارتین برایت‌ویت، مهاجم دنمارکی بارسلونا که در برنامه‌های ژاوی جایی ندارد و به تور آمریکا نیز دعوت نشده، مورد توجه باشگاه آژاکس قرار گرفته و این تیم هالندی خواهان به خدمت گرفتن وی است.
آلفرود شرودر، کمک مربی بارسا در زمان حضور کومان روی نیمکت بلوگرانا و سرمربی فعلی تیم آژامس، این بازیکن دنمارکی را برای تقویت خط حمله تیمش می‌خواهد و از مدیران باشگاه خواسته است تا برای جذب این بازیکن اقدام کنند.
مارتین برایت‌ویت چندی قبل در مصاحبه با BoldTV به صراحت اعلام کرد که تمایلی به جدایی از بارسلونا ندارد و می‌خواهد تا پایان قرارداد خود یعنی تا تابستان 2024 در این تیم بماند. مارتین بریتویت مشکلی با رقابت زیاد در خط حمله بارسلونا و فرصت اندک بازی ندارد و از حضور در این تیم لذت می‌برد.
با این حال نرفتن به تور پیش فصل باعث شده که این بازیکن 31 ساله به خروج فکر کند و آژاکس می‌تواند مقصد خوبی برای وی باشد. از سوی دیگر جام جهانی 2022 نزدیک است و اگر برایت‌ویت بازی نکند، احتمال دارد کاسپر هیولمند وی با اردوی تیم ملی دنمارک دعوت نکند و به ترتیب مارتین آخرین فرصت برای حضور در جام جهانی را از دست دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала