Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقصد عجیب و غیرمنتظره برای فوق ستاره+ عکس

© REUTERS / PHIL NOBLEرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2022
عضو شوید
روزنامه نزدیک به باشگاه رئال مادرید مدعی شد رونالدو فصل آینده به اتلتیکو مادرید می رود.
به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر نام‌باشگاه‌های‌بسیاری از اینتر و رم گرفته تا بایرن‌مونیخ و ناپولی درکنارنام رونالدو شنیده شد.
اکنون اما روزنامه اسپانیایی آ.اس در خبری عجیب مدعی شده که این بازیکن ممکن است به این کشور برگردد و این بار پیراهن اتلتیکو مادرید را به تن کند.
نشریه "آاِس" اسپانیا مدعی شده که ژرژ مندز، مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو با دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید صحبت کرده است و او را متقاعد کرده است که برای بازگرداندن رونالدو به مادرید و خرید این بازیکن اقدام کند.
از این از باشگاه‌هایی چون بایرن مونیخ و چلسی به‌عنوان مقصدهای احتمالی برنده پنج توپ طلا یاد شده بود، اما این دو باشگاه اعلام کردند تمایلی به جذب کاپیتان تیم ملی پرتگال ندارند. رونالدو اخیراً پیشنهاد 250 میلیون دالری یک باشگاه عربستانی را هم رد کرده بود.
فوق ستاره پرتگالی ساله که یک فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد، شایعه بازگشتش به اسپورتینگ لیسبون را هم رد کرده و این اخبار را جعلی خوانده است.
دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن جهان بعد از ناکامی منچستر یونایتد از کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا تصمیم به جدایی گرفت ولی هنوز تیمی برای انتقال پیدا نکرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала