عنقریب ناتو منحل میشود

© Sputnikپس از روسیه، این‌بار آلمان در تلاش برگزاری نشست بین‌الافغانی است
پس از روسیه، این‌بار آلمان در تلاش برگزاری نشست بین‌الافغانی است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2022
عضو شوید
داگدلن، نماینده بوندستاگ از اروپا خواست برای انحلال ناتو آماده شود.
به گزارش اسپوتنیک، سویم داگدلن، معاون بوندستاگ از حزب چپ بیان داشته است که کشورهای اروپایی برای حفظ صلح، امنیت و ثبات باید به رویارویی و پایان دادن به تفکر بلاک غلبه کنند.
Председатель Государственной Думы РФ Вячеслав Володин на пленарном заседании Государственной Думы РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2022
والودین: استقرار پایگاه ناتو در مرز با روسیه از فنلاند و سویدن محافظت نخواهد کرد
به گفته وی، سیاست تنش زدایی که زمانی توسط صدراعظم سابق آلمان ویلی برانت دنبال می شد، می تواند در این شرایط نمونه باشد. داغدلن خاطرنشان کرد که اکنون یک موازنه مسالمت آمیز منافع تنها راه خروج از "مارپیچ تشدید" است.
این نماینده مجلس توضیح داد: "در حالی که ممکن است امروز برای بسیاری در آلمان یک مدینه فاضله به نظر برسد، اما هدف دور مدت ما باید انحلال ناتو و جایگزینی آن با یک سیستم امنیت جمعی متمرکز بر خلع سلاح و همکاری باشد".
داغدلن همچنین تاکید کرد که ناتو علیرغم تمام تضمین‌ها، به هیچ وجه یک اتحاد دفاعی نیست، زیرا سوالات است که کشورهای عضو این ائتلاف برای منافع اقتصادی و جیوپلیتیک که بدون تردید دنبال می‌کنند، حرف اول را می‌زنند. از سوی دیگر اتحادیه اروپا باید از انطباق با استراتژی امریکا دست بردارد، زیرا بدون در نظر گرفتن منافع روسیه، صلح در اروپا محقق نخواهد شد. گفته شد که حالا اولین کاری که باید انجام شود خودداری از مقابله است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала