پیش‌بینی آینده بایدن پس از 80 سالگی

© AP Photo / Carolyn KasterПрезидент США Джо Байден и первая леди Джилл Байден стоят во время церемонии ввода в эксплуатацию быстроходной подводной лодки USS Delaware (2 апреля 2022). Уилмингтон
Президент США Джо Байден и первая леди Джилл Байден стоят во время церемонии ввода в эксплуатацию быстроходной подводной лодки USS Delaware (2 апреля 2022). Уилмингтон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2022
عضو شوید
"لنس مورو" مقاله نویس و مرورگر وال استریت ژورنال در مقاله‌ای می‌نویسد، جو بایدن باید در تصمیم خود برای شرکت در مبارزات انتخاباتی تجدید نظر کند، زیر تغییرات اجتناب ناپذیر سنی، اثر خود را بر توانایی او در انجام وظایف رئیس‌جمهور خواهد گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته مورو، رهبر امریکا باید برای عواقب "پیری جدی" که همانطور که وی خاطرنشان کرد پس از 80 سال به وجود می‌آید، آماده شود.
نویسنده مقاله می‌نویسد: "آقای رئیس‌جمهور، اگر از این‌که مردم در مورد سن شما صحبت می‌کنند خسته شده اید، به این فکر کنید که من چه حسی دارم. شما فقط 79 سال دارید. من 82 ساله هستم، من سه سال از شما جلوتر هستم. شما هنوز یک کودک هستند، درست است که وقتی از چمن کاخ سفید عبور می‌کنید مانند یک مرد چوبی حلبی راه می روید که نیاز به گریس کاری دارد. افتادن از روی بایسکل نیز تصویری مشکوک است. من می‌خواهیم که شما به یاد آورید که بعد از 75 سال بهترین قیافه یک شهرت عجیب است: یک دولتمرد مسن، "پدر بزرگ از همه بهتر می‌داند"، مانند کنراد آدناور. به نیروی جاذبه فکر کنید. راستی، شما به یک خیاط جدید نیاز دارید. لباس‌های شما خیلی تنگ هستند. شما دیگر 24 ساله نیستید".
مورو به رهبر امریکا هشدار داد که تولد 80 سالگی، که اندکی پس از انتخابات میان دوره‌ای ماه نوامبر برگزار می‌شود، بعید است که هم دموکرات‌ها و خود را در حالت شادی قرار دهد. همچنین این مقاله نویس موضوع سلامتی بایدن را نادیده نگرفت. او پیش‌بینی کرد که دقیقا این بعد از سالگرد، خطر اصلی برای جو بایدن است.
در جمع بندی، مورو به این نتیجه رسید که ایده شرکت به یک رقابت دیگر ریاست جمهوری برای جو بایدن بسیار مشکوک است.
Президент CIF Джо Байден - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2022
اکثریت آمریکایی ها به انتخاب مجدد بایدن رای منفی دادند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала