هر کسی به کریمه حمله کند، بالموقع قیامت را خواهد دید

© Sputnik / Konstantin Mihalchevsky /  مراجعه به بانک تصاویر Яхты у причала в Ялте
Яхты у причала в Ялте - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2022
عضو شوید
مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه هشدار داد که اگر اوکراین به کریمه حمله کند، عاجل روز قیامت خود را خواهد دید.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه هشدار داد که اگر اوکراین تهدیدات خود را انجام دهد و تصمیم به حمله به کریمه بگیرد، روز قیامت برای همه کسانی که در این امر دخیل هستند، فرا خواهد رسید.
Главнокомандующий силами НАТО в Европе генерал Кертис Скапаротти  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2022
جنرال ناتو از کیف خواست تا به پل کریمه حمله کند
وی افزود: "در صورتی که چنین چیزی اتفاق بیفتد، برای همه آنها در آنجا، روز قیامت به یکباره فرا خواهد رسید - بسیار سریع و سخت. پنهان شدن بسیار دشوار خواهد بود. اما با این همه، آنها همچنان با چنین اظهاراتی به تحریک وضعیت عمومی ادامه می دهند."
پیش از این، نماینده اداره اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین، وادیم اسکیبیتسکی، گفته بود که قوای مسلح اوکراین قادر خواهند بود حملات راکتی را به کریمه انجام دهند، در صورتی که غرب سیستم‌های راکتی چندگانه (РСЗО) HIMARS (High Mobility Artillery Rocket Systems) и. سیستم های راکتی و توپچی با تحرک بالا) و М270 به کیفر ا که وعده داده بود، منتقل کند. در مقابل، آلکسی آرستویچ، مشاور رئیس دفتر ولادیمیر زلنسکی، گفت که برنامه‌های نیروهای مسلح اوکراین شامل حمله به پل کریمه است.
در پاسخ، آندری کلیشاس، رئیس کمیته قانون اساسی شورای فدراسیون روسیه، خاطرنشان کرد که چنین مقاصدی یک بار دیگر نیاز به غیرنظامی سازی و غیرنظامی کردن تمام قلمرو اوکراین را نشان می دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала