Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد یا بارسا؛ عاقبت "دی‌یونگ" چه خواهد شد؟

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Френки де Йонг
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2022
عضو شوید
آینده فرنکی دی‌یونگ در بارسلونا تا کنون مشخص نیست.
به گزارش اسپوتنیک، در حالی که اکثر خبرگزاری‌ها از مذاکره و توافق بارسلونا و منچستریونایتد بر سر انتقال فرنکی دی‌یونگ خبر میدهند، در جلسه معارفه رافینیا خرید جدید بارسلونا، متئو آلِمانی مدیر ورزشی این تیم در خصوص این ستاره هلندی صحبت کرده است.
آلمانی گفت:
دی‌یونگ بازیکن مهمی برای ما است و برای فصل آینده روی او حساب می‌کنیم. او فروشی نیست اما به دلیل قانون فیرپلی مالی و سقف دستمزدها مجبور به فروش برخی بازیکنان هستیم، بیشتر این نمیتوانم بگویم.
ایجنت فرنکی دی یونگ، چلسی و پی اس جی را تشویق می کند تا علیرغم توافق بارسلونا با منچستریونایتد، برای خرید هافبک پیشنهاد دهند.
این در حالیست که به تازگی گزارشی در وبت سایت مترو که ای اس پی ان نیز آن را تایید کرده منتشر شده است که گویا مدیر برنامه های دی یونگ این بازیکن را به تیم های چلسی و پی اس جی پیشنهاد کرده است.
بارسلونا نیز کماکان به بازیکن هلندی اش فشار وارد میکند که به منچستریونایتد بپیوندد.
این در حالی است که پیش از این خوان لاپورتا نیز هافبک هلندی را غیر قابل فروش خوانده بود. هرچند که در روزهای گذشته اخباری مبنی بر خروج اجباری دی‌یونگ از بارسلونا منتشر شده بود و حتی برخی مدعی شده بودند در صورتیکه دی‌یونگ بارسلونا را ترک نکند، در تور پیش‌فصل آمریکای بارسا حضور نخواهد داشت!
این ستاره هلندی که این روزها ترند بازار نقل و انتقالات تابستانی است، همراه با ممفیس دپای در حال سپری کردن تعطیلات تابستانی است و به تازگی نیز عکس هایی از خودش در کنار همی تیمی هلندی اش منتشر کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала