Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن جدایی "لوا" را تایید کرد

© Photo / Twitter/BundesligaRobert Lewandowski
Robert Lewandowski - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2022
عضو شوید
اولیور کان، مدیرعامل بایرن مونیخ تایید کرد که آن‌ها با بارسلونا بر روبرت لواندوفسکی به توافق رسیده‌اند و این بازیکن راهی اسپانیا خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، جمعه شب گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه بارسلونا و بایرن مونیخ سرانجام برای انتقال روبرت لواندوفسکی به توافق رسیده اند. کمتر از 24 ساعت بعد، اولیور کان، مدیرعامل بایرن مونیخ تایید کرد که توافقی انجام شده است.
کان در گفت‌وگو با بیلد در این مورد وضاحت داد و گفت:" ما به توافق شفاهی با بارسا دست یافته‌ایم و اکنون فقط موضوع امضای قرارداد باقی است. در پایان روز بارسلونا مبلغی را پیشنهاد کرده است که فروش لواندوفسکی را برای ما کاملا معقول می‌کند."
او در ادامه افزود:" علاوه بر این، اخیراً در بازار نقل و انتقالات موفقیت بزرگی داشتیم و با یک بازیکن درجه یک در خط حمله، سادیو مانه، قرارداد امضا کردیم. کار من این است که بهترین کار را برای بایرن انجام دهم و ما همیشه از موضع قدرت عمل کرده‌ایم. در نهایت تصمیم گرفتیم بهترین کار این است که به رابرت اجازه خروج بدهیم."
گزارش‌ها در اوایل روز حاکی از آن بود که احتمالاً این جولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن بوده است که پس از گفت‌وگو با مدیران باشگاه به انجام این قرارداد کمک کرده است.
این در حالی‌ست که بایرن در آغاز تمام تلاش خود را برای حفظ لوا انجام داد اما در نهایت تسلیم خواسته‌های ستاره پولندی شد و وی را فروخت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала