Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمریکا به ژاوی ویزا نداد؛ پای ایران در میان است+ عکس

© AFP 2023 / KARIM JAAFARژاوی
ژاوی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2022
عضو شوید
ژاوی هرناندز به دلیل این که در زمان حضور در السد به ایران سفر کرده‌بود، ویزای آمریکا را دریافت نکرد و با تیم راهی این کشور نشد.
به گزارش اسپوتنیک، آخرین تمرین بارسلونا قبل از عزیمت به ایالات متحده امروز برگزار شد که در آن جرارد پیکه به تمرینات گروهی بازگشت و رافینیا برای اولین بار با هم‎تیمی‌های جدید خود پیوست.
بارسلونا پس از جلسه تمرینی، تور پیش فصل خود را در ایالات متحده آمریکا آغاز کرد، اما ژاوی هرناندز سرمربی بلوگرانا با تیم سفر نکرده زیرا در جریان صدور ویزای او مشکلاتی به میان آمده است.
به عنوان بخشی از شرایط ویزای ایالات متحده، مجوز ویژه برای بازدید از این کشور در صورت ورود به ایران مورد نیاز است و ژاوی به عنوان بازیکن السد، به این کشور سفر کرده و نمی‌تواند ویزای عادی دریافت کند.
این موضوع توسط موندو دپورتیوو فاش شده و این نشریه مدعی است که این موضوع جدی نیست و پس از حل شدن در روزهای آینده، ژاوی در اولین فرصت به آمریکا پرواز خواهد کرد و با تیم ملحق خواهد شد.
حالا مشخص نیست که ژاوی چه زمانی ویزا دریافت خواهد کرد و راهی آمریکا خواهد شد. ایالات متحده آمریکا، با ایران به دلیل اختلافات سیاسی، مشکلاتی دارد و این مشکلات در روند صدور ویزا به شهروندان سایر کشورها که سفری به این دو کشور داشته اند، به وجود آورده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала