کشته شدن یک فرمانده "جبهه مقاومت" در پنجشیر

© photo: Masror Tabeshورزشگاه پنجشیر
ورزشگاه پنجشیر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2022
عضو شوید
به‌گفته‌ی منابع، نیروهای طالبان در روستای "کفترخانه آریب" ولسوالی پریان در برابر این فرمانده "جبهه مقاومت" کمین گرفته بودند.
به گزارش اسپوتنیک، منابع محلی در ولایت پنجشیر می‌گویند که نورالله نورخیل خسروی، فرمانده قرارگاه نیروهای "جبهه مقاومت" در دشت ریوت و یک عضو دیگر این جبهه در کمین نیروهای طالبان در ولسوالی پریان این ولایت کشته شده‌اند.
منابع به روزنامه اطلاعات روز گفته‌اند که این دو نفر روز گذشته (پنج‌شنبه، ۲۳ سرطان) هنگامی که از قرارگاه دشت ریوت از طریق کوه‌ها به‌سمت ولسوالی پریان در حرکت بودند، با کمین نیروهای طالبان مواجه شده‌اند.
به‌گفته‌ی منابع، نیروهای طالبان در روستای "کفترخانه آریب" ولسوالی پریان در برابر این فرمانده "جبهه مقاومت" کمین گرفته بودند.
نورالله نورخیل خسروی فرمانده قرارگاه "جبهه مقاومت" در منطقه‌ی دشت ریوت ولسوالی حصه اول پنجشیر بود. دشت ریوت آخرین منطقه ولسوالی حصه اول است که با ولسوالی پریان مرز مشترک دارد.
پیشتر منابع به این روزنامه گفته بودند که در نتیجه‌ی درگیری میان نیروهای "جبهه مقاومت" و طالبان در روستای "خارو"ی ولسوالی حصه اول پنجشیر، دست‌کم ۱۲ طالب کشته شده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала