پیام تبریکی صدراعظم اسرائیل به عربستان

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел Израиля Яир Лапид на пресс-конференции в Москве
Министр иностранных дел Израиля Яир Лапид на пресс-конференции в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2022
عضو شوید
صدراعظم اسرائیل از تصمیم عربستان برای باز کردن حریم هوایی و پروازهای خود به کشور اسرائیل استقبال کرد.
به گزارش اسپوتنیک، یایر لاپید، صدراعظم اسرائیل روز جمعه از تصمیم عربستان سعودی برای باز کردن حریم هوایی خود به روی همه خطوط هوایی، از جمله پروازها به کشور اسرائیل استقبال کرد.
فرودگاه ملک عبدالله در جازان  واقع در جنوب عربستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2022
باز شدن حریم هوایی عربستان به روی طیارات اسرائیل
یایر لاپید، صدراعظم اسرائیل در پیام توئیتر نوشت: "به رهبری عربستان سعودی از بابت باز شدن حریم هوایی تبریک می گویم. این اولین گام است. ما به خاطر اقتصاد اسرائیل، امنیت اسرائیل و شهروندان اسرائیل با مراقبت های لازم به کار روی این موضوع ادامه خواهیم داد."
قابل ذکر است، شرکت هوانوردی سعودی تصمیم دارد در چارچوب پایبندی به تعهدات خود بر اساس پیمان 1944 شیکاگو مبنی بر تبعیض قائل نشدن بین پروازهای هوایی غیرنظامی در عرصه ناوبری بین المللی، حریم هوایی خود را به روی همه پروازهایی که الزامات عبور از آسمان عربستان را رعایت کنند، باز کند.
شرکت هوانوردی عربستان این اقدام را که ساعاتی پیش از سفر جو بایدن رئیس جمهور امریکا به این کشور انجام می‌شود، در راستای "تکمیل کردن تلاش‌ها برای تحکیم جایگاه این کشور به عنوان قطب جهانی متصل‌کننده سه قاره و تقویت ارتباطات هوایی بین المللی" عنوان کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала