Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش "لاپورتا" به خرید لواندوفسکی

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2022
عضو شوید
رییس باشگاه بارسلونا به حذب ستاره پولندی بایرن مونیخ صحبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا امروز رسما از رافینیا، خرید جدید و برازیلی این تیم رونمایی کرد.
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا پس از پایان مراسم معارفه این ستاره در نشست خبری حاضر شد و در پیوند به چند مورد اساسی صحبت کرد.
رییس باشگاه کاتالانی‌ها ابتدا در خصوص خرید جدید تمیش گفت:
"رافینیا مرا به یاد برازیلی های سابق بارسلونا می اندازد. ژاوی عاشق رافینیا بود و روی جذب او پافشاری کرد و باشگاه نیز هر کاری می توانست انجام داد. از رافینیا ممنونیم که تمایل خود برای انتقال به بارسلونا را نشان داد."
لاپورتا در ادامه گفت:
"این موضوع کلیدی بود. از دکو نیز بی نهایت متشکرم. تو نیز این انتقال را ممکن کردی. قرارداد رافینیا تا 2027 است. به این انتقال خیلی افتخار می کنیم."
رییس باشگاه بارسلونا در ادامه در خصوص جذب روبرت لواندوفسکی، مهاجم پولندی بایرن مونیخ که این روزها سرخط خبر بسیاری از رسانه های ورزشی جهان است، اظهار داشت:
"تلاش می‌کنیم خواسته‌های کادر مدیریت و مربی را برآورده کنیم؛ ولی خودمان را به کاری مجبور نمی‌کنیم. چون به چیزهای زیادی بستگی دارد. ما برای ساخت یک تیم خوب خیلی خوب کار می‌کنیم. در مورد بازیکنانی که هنوز با تیم‌هایشان قرارداد دارند، تماس گرفته‌ایم؛ ولی به احترام بایرن مونیخ مذاکره‌ای انجام نداده‌ایم."
این مقام ارشد بارسلونا در پایان همچنان در مورد لواندوفسکی اشاره کرد و گفت:
"نمیخواهم در مورد پیشنهاد به بایرن مونیخ بپردازیم؛ ولی هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم. به احترام بایرن مونیخ بیشتر از این در خصوص لواندوفسکی صحبت نمی‌کنیم."
طبق آخرین گزارش‌ها، بایرن، بارسلونا و زهاوی، ایجنت بازیکن در حال مذاکره مستقیم برای رسیدن به توافق کامل هستند.
لواندوفسکی در 24 ساعت گذشته بار دیگر از بایرن خواست که باشگاه را ترک کند و این پیشنهاد را بپذیرد زیرا او فقط خواهان انتقال به بارسلوناست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала