Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سود سیتیزن‌ها از بازار نقل و انتقالات 2022+ ویدیو

© AP Photo / Jon SuperManchester City
Manchester City - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2022
عضو شوید
باشگاه فوتبال منچسترسیتی در ده سال پسین بدون هیچ درنظرداشتی هزینه کرده اما برای اولین بار از نقل و انتقالات 2022 سود می‌برد.
به گزارش اسپوتنیک؛ برای بیش از یک دهه، باشگاه منچسترسیتی به صورت سرسام‌آوری پول نقد را برای جذب برخی ستاره‌ها هزینه کرد اما در سال 2022 تا کنون این تیم به طور قابل توجهی سود خالص از هزینه‌های نقل و انتقال به دست آورده‌اند.
از زمان تصاحب ابوظبی در سال 2008، سیتیزن‌ها مجموعا 2.25 میلیارد یورو برای خرید از باشگاه‌های مختلف هزینه‌ کرده‌اند اما روی دیگر سکه، آنها تنها 774 میلیون یورو از فروش بازیکنان دریافت کرده‌اند که به آنها بیش از 1.4 میلیارد خرج خالص داده است.
قهرمان لیگ برتر با فاصله زیادی بالاترین هزینه خالص نقل و انتقالات را در فوتبال جهان در این دوره به ارمغان می‌آورد، در حالی‌که حتی پاریسن‌جرمن هم به سطح هزینه در اتحاد نزدیک نشده است.
اتفاقاً منچستریونایتد تنها باشگاه دیگری است که بیش از یک میلیارد یورو خالص هزینه کرده است. بارسلونا و یوونتوس پس از پاریسن‌جرمن، پنج تیم برتر را تکمیل می‌کنند.
با این حال، در سال 2022 تا کنون با احتساب پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته و پنجره تابستانی امسال، سیتی در موقعیت عجیبی قرار دارد که خالص خرج منفی دارد، زیرا بیش از یک بار هزینه کرده است.
البته همه اینها با این فرض است که قرارداد پیشنهادی 59.1 میلیون یورویی برای انتقال رحیم استرلینگ به چلسی تکمیل شود. ملی پوش انگلیسی در آخر هفته تست پزشکی را پشت سر گذاشت و انتظار می‌رود این هفته به هم تیمی‌هایش در آمریکا بپیوندد.
پس از فروش گابریل ژسوس و فران تورس به ترتیب به آرسنال و بارسلونا برای سیتی، سومین فروش بیش از 50 میلیون پوند در سال جاری سود داشته است.
فروش کم‌تر "پدرو پورو" به اسپورتینگ با مبلغ 8.5 میلیون یورو و کو ایتاکورا به بوروسیا مونشن گلادباخ با مبلغ 5 میلیون، درآمد خروجی سیتی را به 179.8 میلیون یورو می‌رساند.
حتی با وجود ورود ارلینگ هالند و کالوین فیلیپس به همراه جولیان آلوارز همچنان فیروزه‌ای‌ها با تراز مثبت 54.05 میلیون یورویی باقی می‌ماند.
البته، ما هنوز حتی به نیمه‌های جولای نرسیده‌ایم و شما نمی‌توانید با بازگشایی دسته چک‌های سیتی قبل از پایان ماه آگست، شرط‌‌ بندی کنید. زمان نشان خواهد داد، اما شاید در نهایت، آنها موفق به یافتن تعادل بهتری برای فعالیت انتقال ناپایدار قبلی خود شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала