Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خشم هواداران از ترکیب اصلی شیاطین سرخ برابر لیورپول+ عکس

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر اریک تن هاگ
اریک تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2022
عضو شوید
هواداران منچستریونایتد از ترکیب اصلی تیم شان برابر لیورپول در دیدار پیش فصل به شدت خشمگین شدند.
به گزارش اسپوتنیک؛ تیم‌های فوتبال لیورپول و منچستریونایتد امروز عصر در دیداری از چارچوب مسابقات پیش فصل در تایلند به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول 3-0 به سود شیاطین سرخ شد.
اما هواداران یونایتد به اولین ترکیب اصلی اریک تن هاگ واکنش خشمگینانه‌ای نشان دادند.
تایرل مالاسیا مدافع چپ جوان فاینورد تنها خرید شیاطین سرخ در فصل نقل و انتقالات تابستانی تاکنون کار را از روی نیمکت شروع کرد. بسیاری احساس می‌کنند که پس از فصل ناامیدکننده 2021-22، تیم هنوز نیاز به بازسازی بزرگ دارد.
یونایتد همچنین شاهد جدایی چند بازیکن تیم اصلی از جمله پل پوگبا، ادینسون کاوانی و جسی لینگارد در تابستان بوده و با این حال، برگه تیم افتتاحیه تن هاگ به عنوان سرمربی منچستریونایتد در برابر رقبای بزرگ‌اش حسی کاملاً آشنا داشت.
این سرمربی در این دیدار از ترکیب مورد علاقه‌اش استفاده کرده و مارکوس مارکوس راشفورد با آنتونی مارسیال و جیدون سانچو خط حمله را رهبری کردند. این سه نفر در اواخر فصل 2021-2022 فاقد اعتماد به نفس و هدف بودند. مارسیال حتی در جنوری به سویا قرض داده شد اما در اسپانیا نیز فصل ناامیدکننده‌ای داشت.
با این حال، هواداران منچستریونایتد این واقعیت را پنهان نکرده‌اند که از ترکیب تیم شان برای تقابل با لیورپول ناراحت هستند. این به ویژه به دلیل این واقعیت است که جفت اسکات مک تومینای و فرد یک بار دیگر از شروع در ترکیب قرار گرفتند.
بسیاری به توییتر رفتند تا ناامیدی خود را اعلام کنند:
برونو فرناندز مدعی است که بازیکنان منچستریونایتد از روش‌های تمرینی جدید اریک تن هاگ "خسته" هستند. تن هاگ با شهرت به اولدترافورد آمد که می‌خواست تیم‌هایش سخت کار کنند و با شدت بالا پرس کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала