Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش بی قید و شرط شیاطین سرخ برای ماندن رونالدو

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2022
عضو شوید
باشگاه فوتبال منچستریونایتد در میان شایعات پیرامون کریستیانو رونالدو، از سوپراستارش می‌خواهد تا بماند.
به گزارش اسپوتنیک؛ یکی از بزرگترین داستان‌های فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال قاره سبز تاکنون این بوده که کریستیانو رونالدو خیلی زود و فقط آن‌هم بعد از یک سال قصد جدایی از منچستریونایتد دارد اما به نظر می‌رسد شیاطین سرخ او را به این سادگی رها نمی‌کنند.
سوپراستار پرتگالی می‌خواهد در فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند در حالی که یونایتد چنین نمی‌تواند ولی تمام تلاش را سران باشگاه انجام می‌دهد تا او را راضی به ماندن نمایند.
این بازیکن 37 ساله هنوز به تمرینات پیش فصل حضور نیافته و ماجرا از این قرار است که به دلایل خانوادگی به او مرخصی تمدید شده است. مربی جدید اریک تن هاگ گفته که انتظار دارد او در این فصل در تیمش حضور داشته باشد.

تن هاگ صبح سه شنبه در تایلند گفت: "او با ما نیست، این به خاطر مسائل شخصی است. ما در حال برنامه ریزی با کریستیانو رونالدو برای این فصل هستیم. من مشتاقانه منتظر همکاری با او هستم. من قبل از این‌که این موضوع مطرح شود با او صحبت کردم."

رونالدو تحت تاثیر تلاش‌های باشگاه یونایتد قرار گرفته است.
بخشی از تلاش منچستریونایتد برای حفظ رونالدو، تقویت تیمی و افزایش کیفیت اطراف او در اولدترافورد است.
تایمز گزارش داده که رونالدو به تدریج با کارهایی که توسط سرمربی و کارگردانان جدید جان مورتو و ریچارد آرنولد انجام می‌شود، جذب شده است.
باشگاه در این تابستان پل پوگبا را از دست داده اما مطمئن است که لیساندرو مارتینز را جذب می‌کند و تلاش خود را برای جذب فرانکی دی یونگ افزایش داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала