Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتقاد منچستریونایتد به تغییر باور رونالدو

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2022
عضو شوید
منچستریونایتد این باور را دارد که کریستیانو رونالدو نظرش را در مورد جدایی تغییر دهد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه منچستریونایتد معتقد است این توانایی را دارد تا رونالدو را برای ماندن در اولدترافورد متقاعد کند.
در همین رابطه، نشریه (The Times) فاش کرد ریچارد آرنولد از منچستریونایتد در تلاش است تا کریستیانو رونالدو را متقاعد کند که درخواست خود را برای ترک این باشگاه پس بگیرد.
شیاطین سرخ بر این باور هستند پس از اینکه فوق ستاره پرتگالی پیشتر به مسئولان اعلام کرده بود که می‌خواهد در جستجوی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حرکت کند، راهی برای متقاعد کردن او برای ادامه همکاری وجود دارد.
با این حال، هیچ رابطه بدی بین دو طرف وجود ندارد، زیرا آرنولد تحت تاثیر نحوه رسیدگی به درخواست خروج رونالدو قرار گرفته است و مذاکره میان طرفین در شرایطی مساعد ادامه خواهد یافت.
چند هفته‌ای است موضوع ترک رونالدو از منچستریونایتد به تیتر رسانه‌ها بدل شده و مشخص نیست که این فوق ستاره به کدام تیم خواهد رفت.
پیشتر گفته شده بود که از یک طرف رونالدو خواهان پیوستن به تیمی حاضر در لیگ قهرمانان اروپاست و از طرف منچستریونایتد علاقه‌مند به حضور او نیست که تن هاگ حرفی مخالف آن را زد.
سرمربی تازه وارد منچستریونایتد گفت:
"من برنامه ریزی این فصل را با حضور رونالدو انجام داده‌ام. حرفم در خصوص رونالدو همین است. او در برنامه ماست و منتظرم تا با او کار کنم. رونالدو اکنون به دلیل شخصی در کنار ما نیست."
سرمربی منچستریونایتد شدیدا از او حمایت کرد و باید دید کریستیانو چه آینده‌ای برای خود ترسیم خواهد کرد. برخی معتقدند که رونالدو هنوز نتوانسته با توجه به دستمزد و سن و سالش، تیمی را برای خود پیدا کند و شاید در اولدترافورد ماندنی شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала