Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فورمول یک؛ نارضایتی "ساینز" از عملکرد تیم نجات در بیرون آوردنش از آتش+ عکس

© REUTERS / Francois LenoirСтолкновение болидов Фернандо Алонсо и Шарля Леклера на старте гонки Гран-при Бельгии
Столкновение болидов Фернандо Алонсо и Шарля Леклера на старте гонки Гран-при Бельгии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2022
عضو شوید
کارلوس ساینز که به دلیل آتش گرفتن موترش در گرندپری اتریش به مقام سوم رسید، از عملکرد تیم نجات انتقاد کرده و می‌گوید که آن‌ها برای نجاتش تعلل کرده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، کارلوس ساینز روز یکشنبه پس از منفجر شدن موتو فراری‌اش، از مسابقات گرندپری اتریش کنار کشید و به دشواری جان خود را نجات داد. این رانندۀ فراری پس از مسابقه از تیم امداد شکایت کرد و اظهار داشت که آن‌ها در بیرون کردنش از موتر آتش گرفته تعلل کرده‌اند.
او به اسکای اسپورت گفت:" مطمئناً این یک موقعیت آسان نبود، زیرا می توانستم در آینه‌هایم ببینم که موترم در حال آتش گرفتن است و به محض اینکه می‌خواستم بیرون بپرم، نمی‌خواستم موتر را در حال خودش رها کنم. من به تیم کمک زنگ می‌زدم که بیایند و به من کمک کنند و چیزی روی تایرها بگذارند تا جلوی حرکت موتر را بگیرد و من بیرون بپرم. این قطعاً چیزی است که ما باید ببینیم چگونه می‌توانستیم آن را کمی سریع‌تر انجام دهیم، زیرا شرایط آسانی نبود اما مارشال‌ها بسیار ضعیف عمل کردند."
او در ادامه افزود:" هیچ بازخوردی از موتر مبنی بر اینکه این اتفاق در شرف وقوع است، وجود نداشت و بسیار ناگهانی بود. من نمی‌خواستم موتر به دیواره‌ها برخورد کند و آتش‌سوزی بیشتر شود. کاش آن‌ها(مارشال‌ها) زوتر عمل می‌کردند تا زودتر بیرون می‌شدم."
گرندپری اتریش روز گذشته در پیست ردبول ریسینگ آغاز شد و در نهایت این شارل لکلرک از فراری بود که توانست عنوان پیروزی را کسب کند. ماکس فرشتاپن، راننده تیم ردبول دوم شد و لوئیس همیلتون، راننده مرسدس نيز جايگاه سوم را کسب کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала