Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حقیقت تلخ؛ سقوط 4 پله‌ای "قهرمان ویمبلدون" و حذف فدرر از رده‌بندی تنیس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر راجر فدرر تنیسور سوییسی Britain Tennis ATP Tour Finals
راجر فدرر تنیسور سوییسی  Britain Tennis ATP Tour Finals - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2022
عضو شوید
انتشار تازه‌ترین رده‌بندی دنیای تنیس شوکه کننده بود زیرا نواک جوکوویچ 4 پله سقوط داشت و نام راجر فدرر پس از 25 سال حذف شد.
به گزارش اسپوتنیک، امروز دوشنبه تازه‌ترین رده‌بندی دنیا تنیس منتشر شد و هواداران با دیدن آن شوکه شدند زیرا نواک جوکوویچ با وجود قهرمانی در ویمبلدون، 4 پله سقوط کرد و در رده هفتم جدول برترین تنیسوران در بخش مردان قرار گرفت.
در تازه‌ترین رده‌بندی، دنیل مدودف، الکساندر زورف و رافائل نادال به ترتیب با 7755، 6850 و 6165 امتیاز در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند. سیتسیپاس، کسپر رود، آکاراس و جوکوویچ نفرات چهارم تا هفتم اند و روبلف، فلیکس اوژه الیاسیم و یانیک سینز نیز در رده هشتم تا دهم قرار دارند.
در رده‌بندی جدید نام راجر فدرر دیده نمی‌شود و این تنیسور سوئیسی به دلیل این که در یک سال آخر در هیچ مسابقۀ حضور نداشته، نامش پس از 25 سال حذف شده است.
این تغییرات در حالی به وجود آمده که بعد از ممنوعیت حضور بازیکنان روس و بلاروس در ویمبلدون، اتحادیه‌های تنیس مردان و زنان در واکنش به این اقدام اعلام کردند که به مسابقات ویمبلدون امسال امتیاز رنکینگ اختصاص نمی‌دهند. این تصمیم باعث شد تا جوکوویچ با وجود فتح مسابقات ویمبلدون امتیازی کسب نکند و با کسر امتیازات سال گذشته به رده هفتم سقوط کند.
در بخش برترین تنیسوران زن، ایگا اشویانتک که نمایش خوبی در ویمبلدن نداشت، صدرنشین است و آنت کونتاویت دوم و ماریا ساکاری در رده سوم قرار گرفته اند.
پائولا بادوسا، اونس جابر، آرینا سابالانکا، دنیل کالینز، جسیکا پگولا، گاربینیه موگوروسا و اما رادوکانو به ترتیب در رده چهارم تا دهم قرار گرفته اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала