Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تن هاگ‌: روی رونالدو حساب می‌کنم، مگوایر کاپیتان ما خواهد بود

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تن هاگ
تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2022
عضو شوید
اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد، در یک نشست خبری در خصوص رونالدو و دیگر موارد صحبت کرد و اظهار داشت که مگوایر کاپیتان یونایتد در فصل جدید خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد که برای تمرینات پیش فصل در کشور تایلند حضور دارد، فردا در یک دیدار دوستانه به مصاف لیورپول خواهد رفت و این نخستین بازی اریک تن هاگ به عنوان سرمربی شیاطین سرخ خواهد بود.
سرمربی هالندی ساعتی قبل در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار حاضر شد و در موارد مختلف از جمله آینده رونالدو صحبت کرد.
او در مورد دیدار با لیورپول گفت:" بازی برابر لیورپول همیشه هیجان انگیز است. این بازی همیشه و در هر حالتی حساس و بزرگ است و یک آزمایش خوب برای ما محسوب می‌شود. ما منچستریم و از هر بازی برد می خواهیم. از بازی در بانکوک و مقابل هواداران پرشورمان خوشحالم."
تن هاگ در مورد جدایی احتمالی رونالدو گفت:" کریستیانو رونالدو برای فروش نیست، او در برنامه‌های جا دارد. او به دلیل مسائل شخصی در کنار ما نیست. ما با کریستیانو رونالدو برای این فصل برنامه ریزی می‌کنیم، همین. قبل از اینکه این موضوع مطرح شود، با کریستیانو رونالدو صحبت کردم. گفت‌وگوی خوبی با او داشتم. به من نگفته که می‌خواهد برود."
سرمربی یونایتد در مورد کاپیتانش در فصل جدید گفت:" هری مگوایر همچنان کاپیتان اول تیم خواهد بود. او موفقیت های زیادی کسب کرده و در مورد او تردیدی ندارم."
سرمربی هالندی در مورد فرانکی دی‌یونگ و خریدهای جدید باشگاه نیز صحبت کرد و گفت:" ما می‌خواهیم بازیکنان مناسب را به تیم اضافه کنیم. ما واقعاً تیم خوبی داریم، ما در تلاشیم تا شیوه بازی خود را توسعه دهیم. من در مورد بازیکنان دیگر حرف نمی‌زنم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала