Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

"بنزما" در را به روی مهاجمان دیگر بسته؛ "دمبله" با رئالی شدن فیگوی جدید می‌شود؟

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2022
عضو شوید
به نظر می‌رسد که رئال مادرید تمایلی به خرید مهاجم ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در تابستان گذشته توانست دوگانه تاریخی را کسب کند، اما در سه سال اخیر به شدت به خصوص در فاز هجومی کم هزینه بوده است.
درخشش بنزما باعث شده تا مدیران رئال مادرید فعلا ضرورتی به خرید در خط حمله نبینند و البته به ادامه پیشرفت وینیسیوس و رودریگو گوئس دو جوان برازیلی امید داشته باشند.
در سالهای اخیر نامهای زیادی مطرح شدند. از امباپه گرفته که سالها زیر نظر رئال مادرید بود و تا هالند که هم پست بنزما است و رئال مادرید به خریدنش پس از بازنشستگی کریم فکر می کند.
سطح بنزما در چهار سال اخیر بسیار بالا بوده است. بازیکن فرانسوی البته قبل از آن هم درها را به روی خریدهای دیگر رئال می بست.
به طور مثال رئال در سال 2014 به خاطر بنزما قید لواندوفسکی را زد چرا که مهاجم لهستانی نگران بود که در صورت پیوستن به رئال نیمکت‌نشین شود و به همین خاطر راهی بایرن مونیخ شد.
در همین حال آنتون مئانا خبرنگار اسپانیایی در رادیو کادناسر در مورد نقشه های هجومی رئال مادرید صحبت کرد.
وی در مورد هازارد گفت:

” بهتر این است که احیا شود تا این که فراموش شود چون راه دیگری ندارد. می گویند که رفتارش عوض شده و با سال‌های قبل فرق دارد.

البته این که نمره 5 از 10 را بگیرد، برایش کافی نیست. وی باید نمره ممتاز را بگیرد.”

وی در مورد این که چرا رئال پول خرید امباپه را خرج نمی کند، گفت:

” در بازار گزینه های زیادی وجود ندارد و رئال نمی خواهد پول خرید امباپه را خرج کند.

مدیران رئال مادرید اصرار دارند که برنامه ای برای خرید مهاجم ندارند چرا که نمی خواهند ارقام بسیار بالا را بپردازند و مرتکب اشتباهی نظیر یوویچ شوند.

این طور نیست که همه بازیکنان به درد رئال بخورند. مردم دوست داشتند که امباپه را ببینند و سخت است که مهاجم دیگری را به هازارد، رودریگو، بنزما و وینیسیوس اضافه کرد.”

این در حالی است که رامون آلوارز ده مون خبرنگار اسپانیایی به رئال مادرید توصیه کرد که عثمان دمبله وینگر فرانسوی را به خدمت بگیرد چرا که این مهاجم هنوز برای تمدید با بارسلونا به توافق نرسیده است.
دلیل اول این خبرنگار این است که رئال در فاز هجومی نیاز به تقویت دارد و دمبله می تواند در همه پست ها بازی کند اما پست اصلیش بال راست است که رئال در این پست فقط رودریگو را دارد که معلوم نیست که بتواند به درخشش خود ادامه بدهد یا نه.
از سویی رئال برای خرید دمبله هزینه‌ای انجام نمی دهد و در این آشفته بازار می تواند وینگر فرانسوی را رایگان بخرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала