زاخارووا: بلینکن درباره "انزوای" روسیه در "جی 20" داستان سرایی کرد

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر Мария Захарова во время брифинга в Москве
Мария Захарова во время брифинга в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2022
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه می‌گوید، وزیر امور خارجه آمریکا در نشست (جی 20) درباره "انزوای" لاوروف و روسیه داستان سرایی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اظهار داشت، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا درباره انزوای سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه و مسکو در نشست "گروه 20" در بالی داستان سرایی می کند.

زاخارووا در کانال تلگرامی خود نوشت: " این همان بلینکن وزیر امور خارجه ای است که اظهار داشت، هرکسی که بایدن را می شناسد، می داند که او واضح، قابل فهم و از خودش صحبت می کند. "

وی افزود: " آقای بلینکن، این شما هستید که با نادیده گرفتن تعدادی از بخش های این نشست، در حالی که اکثریت حتی شما را به یاد نمی آورند (سراغ شما را نگرفتند)، خود را به انزوا کشاندید. و حالا برای توجیه شکست خود، داستان می سرایید. به ما گفتند که چگونه شخصا از همه می خواهید روسیه را "منزوی" کنند. و از هرکسی که این درخواست را می کنید پشت سر شما می‌خندند، زیرا می‌دانید که دولت کنونی محکوم به پایانی ناپسند است."
زاخارووا یادآور شد که لاوروف از آغاز نشست شورای وزیران گروه 20 در سالن حضور داشت و حدود دو ساعت بعد از آن نیز مذاکرات دوجانبه‌ای را با همتایان خارجی خود در اتاق مجاور انجام داد. علاوه بر این، وزیر خارجه روسیه از قبل برنامه‌ریزی کاملی برای شرکت در اجلاس، ضیافت شام از طرف برگزارکنندگان، تماس‌های دوجانبه متعدد و ارتباط با مطبوعات بین‌المللی را تنظیم کرده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала