Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رافینیا به بارسا: 48 ساعت فرصت دارید

© AP Photo / Richard Sellersباشگاه فوتبال لیدز یونایتد Leeds United's Pablo Hernandez, centre, celebrates scoring his side's second goal of the game during the League Cup third round match Burnley against Leeds United at Turf Moor, Burnley, England, Tuesday Sept. 19, 2017
باشگاه فوتبال لیدز یونایتد Leeds United's Pablo Hernandez, centre, celebrates scoring his side's second goal of the game during the League Cup third round match Burnley against Leeds United at Turf Moor, Burnley, England, Tuesday Sept. 19, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2022
عضو شوید
وینگر برازیلی لیدز یونایتد، به بارسلونا 48 ساعت فرصت داده تا انتقال او را نهایی کنند، در غیر این صورت او به پیشنهاد چلسی پاسخ مثبت خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا و چلسی در رقابت شدیدی برای جذب رافینیا وینگر برازیلی لیدز یونایتد قرار دارند و هر دو باشگاه تمام نیروی خود را به کار بسته اند تا این بازیکن 25 ساله را جذب کنند.
خود بازیکن تمایل دارد تا راهی بارسلونا شود اما باشگاه لیدز ترجیح می‌دهد پیشنهاد چلسی را بپذیرد زیرا از لحاظ مالی به سود باشگاه انگلیسی است.
مذاکرات طرفین طولانی‌تر شده و این موضوع بازیکن و مدیر برنامه‌هایش را خسته کرده‌است. آن‌ها به بارسلونا هشدار داده‌اند تا پیشنهاد شان را بهبود ببخشند و این انتقال را هر چه زودتر نهایی کنند، در غیر آن پس از 48 ساعت مذاکرات با چلسی از سر گرفته خواهد شد و ستاره برازیلی به پیشنهاد آبی‌ها پاسخ مثبت خواهد داد.
گفته می‌شود که پیشنهاد بارسا و چلسی یک سان است اما بلوگرانا مبلغ را در چندین قسط پرداخت می‌کند و همین موضوع سبب شده تا لیدز به پیشنهاد آبی‌ها توجه بیشتر نشان دهند.
خالا دیده شود که این ستاره برازیلی راهی بارسلونا خواهد شد و یا در انگلیس خواهد ماند و برای چلسی توپ خواهد زد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала