Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اطمینان "پی‌اس‌جی" از جذب "لواندوفسکی"؛ بارسا هایجک می‌شود؟

© AP Photo / Matthias SchraderНападающий "Баварии" Роберт Левандовский после забитого в матче с "Челси" гола
Нападающий Баварии Роберт Левандовский после забитого в матче с Челси гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2022
عضو شوید
پاریسن‌جرمن از جذب لواندوفسکی مطمئن است و مدیران این باشگاه باور دارند که با ارائۀ یک پیشنهاد هنگفت می‌توانند بایرن را قانع و بارسلونا را هایجک کنند.
به گزارش اسپوتنیک، به کسی پوشیده نیست که بارسلونا به جذب لواندوفسکی علاقه‌مند است و ستاره لهستانی نیز آرزو دارد تا برای این تیم اسپانیایی بازی کند. بایرن اما مخالف جدایی لوا است و پیشنهاد بارسا را برای جذب این بازیکن نپذیرفته است.
تیم آلمانی برای ستاره خودش 50 میلیون یورو می‌خواهد و پیشنهاد بارسا نزدیک به 45 میلیون یورو است و آن‌ها تصمیم ندارند تا پیشنهاد خود شان را افزایش دهند. با توجه به این موضوع، پیوستن لواندوفسکی به بارسا بعید به نظر می‌رسد و اگر شرایط تغییر نکند، این معامله انجام نخواهد شد.
با این حال کریستین فالک خبرنگار مطرح آلمانی مدعی است که پاریسن‌جرمن نیز مایل به جذب لوا است و پیشنهاد مطابق درخواست‌های بایرن ارائه خواهد داد تا ستاره لهستانی را از چنگ بارسا برباید.
در آلمان اعتقاد بر این است که لواندوفسکی انتقال به بارسلونا را ترجیح می‌دهد، اما اگر این گزینه شکست بخورد، شاید او آماده انتقال به پاریس یا چلسی باشد.
با توجه به اینکه خرید او یک آرزوی صریح از سوی ژاوی هرناندز است، این نشان می‌دهد که بارسلونا برای مهاجم لهستانی خود را به حد نهایی برساند. با این حال، شیوه‌ای که بارسلونا و لواندوفسکی برای رسیدن به هم به کار گرفته‌اند، قابل قبول بایرن نیست و این می‌تواند به تغییر مسیر مهاجم 33 ساله به سمت پی‌اس‌جی و چلسی تغییر دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала