Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یورو بانوان 2022؛ پیروزی پُر گل اسپانیا برابر فنلاند

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Отборочный матч ЧЕ-2017. Женщины. Матч Россия - Турция تیم ملی فوتبال زنان روسیه
Футбол. Отборочный матч ЧЕ-2017. Женщины. Матч Россия - Турция   تیم ملی فوتبال زنان روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2022
عضو شوید
تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا، در یک بازی پُر گُل برابر فنلاند به برتری رسید و نخستین پیروزی خودش در این رقابت‌ها را رقم زد.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه رقابت‌های یورو 2022 زنان، تیم ملی اسپانیا از گروه B، در ورزشگاه ام کی کشور انگلستان، به مصاف تیم ملی فوتبال زنان فنلاند رفت و با نتیجه 1-4 به برتری رسید.
در این دیدار اسپانیا در ثانیه‌های نخستین غافلگیر شد و گُل دریافت کرد. در دقیقه لیندا سولستروم موفق شد دروازه اسپانیا را باز کند و تیمش را پیش بیندازد.
پس از دریافت این گُل اسپانیا به خود آمد و برای جبران نتیجه تلاش کرد. این تیم در دقیقه 26 با ایرنه پاردس، در دقیقه 41 با آیتانا بونمانتی، در دقیقه 75 با لوسیا گارسیا و در دقیقه 5+90 با ماریونا کالدنتی به گُل رسید و کار حریف را یکسره کرد.
با این پیروزی اسپانیا کارش را با برد آغاز کرد و در گروه B با سه امتیاز در صدر قرار گرفت. دیگر دیدار این گروه امشب ساعت 11:30 به وقت افغانستان میان تیم‌های دنمارک و آلمان برگزار خواهد شد و دیده شود کدام تیم صدرنشین گروه می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала