Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا برای امضأ قرارداد وارد تورین شد+ عکس

© AP Photo / Jon SuperManchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018
Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2022
عضو شوید
پُل پوگبا با جت شخصی به ایتالیا سفر کرد و دقایقی قبل در وارد تورین شد تا قراردادش با یوونتوس را به امضأ برساند.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد پُل پوگبا با منچستریونایتد در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و وی تصمیم گرفت تا بار دیگر به یوونتوس برگردد و امیدوار است که در درخشش دورۀ نخست را با بانوی پیر تکرار کند.
ستاره فرانسوی ساعاتی قبل با جت شخصی به سمت تورین پرواز کرد و دقایق قبل به این شهر رسید تا قراردادش با یوونتوس را به امضأ برساند.
طبق گزارش رومانو، آزمایش‌های صحی فردا برگزار خواهد شد و سپس قرارداد جدید امضأ و این بازیکن به هواداران معرفی خواهد شد.
یوونتوس که اخیراً دیماریا را نیز به خدمت گرفت، امیدوار است تا ناکامی‌های فصل گذشته را جبران کند و با دیگر اقتدار خودش را بر فوتبال ایتالیا به رقبأ نشان دهد.
پوگبا قبل از این بین سال‌های 2012 تا 2026 برای یوونتوس بازی کرده بود و یکی از ستاره‌های درخشان در آن زمان بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала