Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق چلسی با مدافع سیتی؛ گمشدۀ استمفورد بریج بر می‌گردد؟

© AFP 2023 / Daniel Leal-OlivasCheslea supporters wave flags in the crowd ahead of the English FA Community Shield football match between Arsenal and Chelsea at Wembley Stadium
Cheslea supporters wave flags in the crowd ahead of the English FA Community Shield football match between Arsenal and Chelsea at Wembley Stadium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2022
عضو شوید
ناتان آکه با چلسی به توافق شخصی دست یافته و در صورت توافق دو باشگاه وی اتحاد را به مقصد استمفورد بریج ترک خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ناتان آکه، مدافع هالندی و 27 ساله منچسترسیتی به گزینه‌ای جدی برای تقویت خط دفاع چلسی تبدیل شده و سران این تیم تلاش دارند تا محصول آکادمی خود را که چند سال می‌شود در دیگر باشگاه‌های لیگ برتر توپ می‌زند، به استمفورد بریج برگرداند.
طبق گزارش فابریزیو رومانو، خبرنگار مطرح و کارشناس نقل و انتقالات، چلسی در مورد شرایط شخصی با ناتان آکه به توافق کامل دست یافته و منچسترسیتی از وضعیت بازیکن آگاه است، اما هنوز منتظر دریافت پیشنهاد رسمی است.
سیتی برای آکه حدود 40/45 میلیون پوند می‌خواهد و برنامه این است که در صورت جدایی وی، یک جدید خریداری کنند.
آکه در سال 2011 به عنوان یک نوجوان به آکادمی چلسی پیوست و تا سال 2017 در این باشگاه ماند، هر چند چندین دوره قرضی را در باشگاه‌های مختلف پشت سر گذاشت. آکه در این سالیان اخیر مجموعاً 17 بازی برای تیم بزرگ‌سالان چلسی انجام داد و همراه با این تیم قهرمان لیگ اروپا و همچنین جام اتحادیه شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала