Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش نهایی بارسا برای جذب وینگر لیدز؛ چلسی تسلیم می‌شود؟

© AP Photo / Richard Sellersباشگاه فوتبال لیدز یونایتد Leeds United's Pablo Hernandez, centre, celebrates scoring his side's second goal of the game during the League Cup third round match Burnley against Leeds United at Turf Moor, Burnley, England, Tuesday Sept. 19, 2017
باشگاه فوتبال لیدز یونایتد Leeds United's Pablo Hernandez, centre, celebrates scoring his side's second goal of the game during the League Cup third round match Burnley against Leeds United at Turf Moor, Burnley, England, Tuesday Sept. 19, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2022
عضو شوید
به گزارش دیاریو اسپورت، بارسلونا برای جذب رافینیا، وینگر لیدز یونایتد آخرین تلاش خود را می‌کند. باشگاه کاتالانی پیشنهاد نهایی 55 میلیون یورویی برای این ستاره برازیلی ارائه کرده و منتظر پاسخ باشگاه لیگ برتری است.
به گزارش اسپوتنیک، رافینیا، ستاره برازیلی لیدزیونایتد، مورد توجه سه باشگاه چلسی، بارسلونا و آرسنال قرار دارد و نبرد شدیدی میان این تیم‌ها برای به خدمت گرفتن وینگر 25 ساله جریان دارد.
دو تیم بارسلونا و چلسی بیشترین شانس را برای به خدمت گرفتن رافینیا دارند و خود بازیکن تمایل دارد تا برای بلوگرانا بازی کند. هر دو تیم پیشنهاداتی به بازیکن ارائه داده‌اند و مشخص نیست که لیدز ستاره برازیلی را به کدام تیم خواهد فروخت.
با این حال دیاریو اسپورت در گزارشی مدعی شده که بارسلونا در تلاش است تا پیشنهاد خودش را بهبود ببخشد و این انتقال را نهایی سازد. براساس این گزارش، باشگاه کاتالانی پیشنهاد نهایی 55 میلیون یورویی برای این ستاره برازیلی ارائه کرده و منتظر پاسخ باشگاه لیگ برتری است.
این پیشنهاد هنوز هم کمتر از چیزی است که چلسی برای رافینیا پیشنهاد داده است، اما این بازیکن برازیلی به وضوح نشان داده است که فقط می‌خواهد به بارسلونا بپیوندد و این می‌تواند به پایان معامله کمک کند. لیدز در ساعات آینده و قبل از عزیمت به آسترالیا، برای تور پیش فصل در مورد رافینیا تصمیم خواهد گرفت.
رافینیا در تابستان 2020 از رن به لیدز پیوست و از آن زمان به یکی از هیجان انگیزترین مهاجمان لیگ برتر تبدیل شده است. این بازیکن 25 ساله همان‌قدر که سرسخت است، با نیز استعداد است. او در دوران حضورش در الند رود به تیم ملی برازیل دعوت شد و بخشی از تیم تیته برای حضور در جام جهانی خواهد بود. در صورتی که رافینیا به بارسلونا برود، چهره خط حمله تیم ژاوی را تغییر خواهد داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала