Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی در تلاش تمدید طولانی مدت ریس جیمز+ عکس

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر ریس جیمز
ریس جیمز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2022
عضو شوید
باشگاه چلسی تلاش می‌کند تا بتواند قرارداد ریس جیمز را برای یک دور طولانی‌تر تمدید نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ با وجودی‌که قرارداد فعلی ریس جیمز تا جون 2025 است اما چلسی "به دنبال پیشنهاد تمدید طولانی مدت برای این بازیکن" است.
این بازیکن 22 ساله فصل گذشته یکی از بازیکنان کلیدی چلسی به شمار می‌رفت که در 39 بازی 6 گل به ثمر رساند. او همچنین به بازیکن ثابت انگلیس تبدیل شده و از اولین بازی خود در دو سال پیش، 13 بازی انجام داده است.
او در حال حاضر یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و یکی از پر امتیازترین مدافعان کناری جهان است.
جیمز فعلا قراردادی که تا 2025 اعتبار دارد را در حال سپری کردن است؛ و آنها همچنین گزارش می‌دهند که جیمز و میسون مونت به عنوان بازیکنان کلیدی در برنامه های تاد بوهلی مالک جدید چلسی برای آینده دیده می‌شوند، زیرا او به دنبال ایجاد یک بازیکن جدید از اکادمی باشگاه است.
در حالی‌که اگر چلسی بخواهد با لیورپول و منچسترسیتی برای قهرمانی در لیگ برتر فصل آینده رقابت کند، جذب بازیکنان کلیدی خواهد بود و فقدان خرید تا کنون ممکن است برای هواداران نگران کننده باشد.
شاگردان توماس توخل با از دست دادن آندریاس کریستنسن، آنتونیو رودیگر و روملو لوکاکو به یک مدافع میانی و یک مُهاجم نیاز دارند.
ماتییس دی لیخت به شدت با این باشگاه در ارتباط بود اما اکنون به نظر می‌رسد به پیوستن به بایرن مونیخ نزدیک‌تر است، اگرچه رحیم استرلینگ با شرایط شخصی با آبی‌ها به توافق رسیده و آنها همچنان می توانند کریستیانو رونالدو را به خدمت بگیرند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала