Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبری از خداحافظی نیست؛ افسانه مرد سویدنی ادامه دارد

© REUTERS / DANIELE MASCOLOزلاتان إبراهيموفيتش
زلاتان إبراهيموفيتش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2022
عضو شوید
مهاجم سویدنی میلان برای ادامه کارش با رسونری، آماده کاهش دستمزد خودش است.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپانیایی مارکا به نقل "کوریره دلواسپورت" مدعی است که حقوق دریافتی زلاتان ابراهیموویچ از 7 میلیون یورو به 2.5 میلیون یورو کاهش پیدا کرده که در نوع خودش بسیار جالب است.
البته این اولین باری نیست که زلاتان چنین کاری برای روسونری انجام می‌دهد. او در فصل گذشته به خاطر زانویش درد زیادی کشید، اما حاضر نشد تا به پایان رسیدن فصل عمل جراحی انجام دهد.
زلاتان در حال حاضر به خاطر مصدومیت زانو در حال ریکاوری است و به نظر می‌رسد این ریکاوری تا شش ماه طول بکشد و البته همین موضوع باعث شده تا ستاره سویدنی برای ماندن در سن سیرو، قبول کرد مقدار زیادی از دستمزدش را کم کند.
نوز میلان درباره این خبر اعلام رسمی نکرده، اما این ستاره چهل ساله قراردادش را امضا کرده و تا پایان فصل 2022-23 در میلان خواهد ماند. ابراهیموویچ از ناحیه زانو آسیب دید و ریکاوری او 6/7 ماه طول خواهد کشید اما حقوق کمتری را می‌پذیرد.
ستاره سویدنی فصل گذشته هم به دلیل آسیب دیدگی در تمامی مسابقات روسونری را همراهی نکرد اما در نهایت قهرمانی در سری آ را جشن گرفت.
زلاتان در سال 2019 برای دومین بار لباس میلان را پوشید. او از آن موقع تاکنون در 74 بازی به میدان رفته و موفق به زدن 36 گل شده است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала