Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه‌ریزی منچستر بدون رونالدو؛ کریس رفتنی شد؟

Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2022
عضو شوید
به نظر می‌رسد که باشگاه منچستریونایتد پذیرفته که در تابستان امسال فوق‌ستاره پرتگالی را از دست خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو تنها بازیکن بود که روز دوشنبه در مجموعه تمرینی کارینگتون برای آغاز پیش فصل حاضر نشد.
رسانه ها ادعا کردند که رونالدو به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی غایب بود و باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرد که توضیحات رونالدو درمورد غیبتش در تمرینات را پذیرفته است.
اما رونالدو به صراحت اعلام کرده که می‌خواهد پس از بازگشت ناموفق 10 ماه پیش به اولدترافورد از این تیم کناره‌گیری کند. یونایتد در ابتدا نسبت به حضور ستاره مهاجم خود در فصل آینده خوشبین بود.
اما بزرگان شیاطین سرخ اکنون دریافته‌اند که نمی‌توانند او را برخلاف میلش نگه دارند و می‌خواهند از یک نبرد طولانی و پرتنش اجتناب کنند.
باشگاه انگلیسی در آغاز موقف سرسختانه گرفت و به رسانه‌ها اعلام کرد رونالدو فروشی نیست. امروز اما رسانه های انگلیسی گزارش کرده اند که مدیریت شیاطین سرخ حالا به این نتیجه رسیده که تلاش بیهوده فایده‌ای ندارد و منچستر نخواهند توانست رونالدو را بر خلاف میلش در این شهر نگه دارند.
نشریه "سان" هم در ماه جنوری گزارش داده بود که مشاوران رونالدو به ریچارد آرنولد، مدیر اجرایی جدید باشگاه، گفته‌اند در صورتی که باشگاه موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نشود، رونالدو در آنجا نخواهد ماند.
طبق آخرین گزارش‌ها، اصلی‌ترین نامزد خرید رونالدو باشگاه چلسی است. اخیرا گزارش شد ژرژ مندس، ایجنت رونالدو با تاد بولی، مالک جدید چلسی، جلسه‌ای داشته تا انتقال رونالدو را بررسی کند.
رونالدو در آگست سال گذشته در بازگشت از یوونتوس قراردادی 2 ساله با یونایتد امضا کرد. اما بالافاصله از اینکه استانداردهای باشگاه چقدر افت کرده، احساس ناامیدی کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала