Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهداد 40 میلیونی آرسنال برای ستاره‌ی رئال مادرید+ عکس

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر Russia Soccer Champions League CSKA - Real
Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2022
عضو شوید
باشگاه فوتبال آرنسال می‌خواهد که وینگر راست رئال مادرید را در تابستان امسال به اماراتس منتقل کند.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از روزنامه‌ی اسپانیایی "دفنسا سنترال"؛ باشگاه فوتبال آرسنال پیشنهاد 40 میلیون یورویی را برای جذب مارکو آسنسیو وینگر رئال مادرید ارائه کرده است. توپچی‌ها آماده هستند تا برسر جذب این ستاره با قهرمان ایتالیا رقابت نمایند.
آسنسیو 12 ماه از قرارداد فعلی‌اش در مادرید مانده و علی‌رغم به ثمر رساندن 12 گل در 42 بازی در فصل گذشته، به سختی می‌تواند جایگاه ثابتی در تیم اصلی تحت هدایت آنچلوتی پیدا کند.
او در اکثر بازی‌های بزرگ کنار گذاشته شده و بعید است در تابستان امسال شرایط برای او تغییر کند. آسنسیو در 26 سالگی ممکن است دیگر یکسال باقی مانده را روی نیمکت مادرید سپری نماید و حالا از آرسنال به علاوه‌ی لیورپول و آث میلان (که ظاهراً پیشنهادی 30 میلیون یورویی ارائه کرده) از خریداران او به حساب می‌روند که یکی از گزینه‌های مورد نظر در پیشنهاد؛ وعده‌ی زمان بیشتری بازی در تیم اصلی است.
در این بین ارسنال می‌خواهد که مارکو آسنسیو را جایگزین نیکلاس پپه کند که سال 2019 با 72 میلیون از لیل به لندن رفت.
مارکو آسنسیو ستاره اسپانیایی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2022
ورزش
مارکو در رادار لیورپول و آرسنال+ عکس
با این حال، وینگر چپ پا نتوانست در این باشگاه اثری بگذارد و در حال حاضر دو سال از قراردادش در شمال لندن باقی مانده و آرتتا می‌خواهد که یکی از ستاره‌های کلاس جهانی را جانشین او نماید. در حالی‌که میکل آرتتا برای خط حمله‌اش بازیکنانی چون گابریل مارتینلی، امیل اسمیت رو، بوکایو ساکا و گابریل ژسوس را در اختیار دارد.
اما با توجه به وضعیت باشگاه‌ها و در مقایسه با دیگران؛ آث میلان گزینه مطمئن‌تری به نظر می‌رسد به خصوص اگر او بخواهد در پایان امسال در جام جهانی فوتبال در تیم اسپانیا حضور داشته باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала