Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وضاحت "لاپورتا" در مورد دمبله، دی‌یونگ و احتمال جذب رونالدو+ عکس

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2022
عضو شوید
رئیس باشگاه بارسلونا، در مراسم معارفۀ فرانک کسیه، در مورد فرانی دی‌یونگ، عثمان دمبله و احتمال جذب کریستیانو رونالدو صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا که در چند سال آخر مشکلات مالی فراوانی داشته، با مدیریت لاپورتا و فعال سازی‌ اهرم‌های اقتصادی، تلاش دارد تا از بحران اقتصادی بیرون شود و به روزهای خوب برگردد.
مدیران این باشگاه پنجره‌ نقل‌وانتقالات، کارهای زیادی برای انجام دادن دارند و باید تیمی مطابق خواسته‌های ژاوی بسازند. آن‌ها در حال حاضر فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن را به صورت آزاد به خدمت گرفته‌اند و تلاش دارند تا با فروش دی‌یونگ هالندی به منچستریونایتد، روبرت لواندوفسکی، رافینیا و برناردو سیلوا را نیز جذب کنند.
خوان لاپورتا، امروز در مراسم معارفه فرانک کسیه، در مورد فعالیت این تیم در بازار نقل‌وانتقالات و بازیکنانی که به این باشگاه لینک شده‌اند، صحبت کرد و به خبرنگاران و هواداران وضاحت داد.
رئیس بارسا در مورد قضیه تمدید قرارداد دمبله گفت:" در خصوص دمبله ما هیچ تاریخی را تعیین نکرده‌ایم چون همه چیز نامشخص است. پیشنهادی به او داده‌ایم وایجنتش صحبت‌های کرده است ولی با خواسته ما مغاییرت دارد. ما تا زمانی که دمبله بخواهد آماده مذاکره هستیم. اگر او پیشنهاد را قبول نکند جزو تیم ما نخواهد شد ولی اگر قبول کند در ها روی او باز است. او در حال حاضر بازیکن بارسا نیست و قرار هم نیست برای او قوانین دستمزد خود را تغییر دهیم."
لاپورتا در مورد فروش دی‌یونگ گفت:" دی‌یونگ بازیکن بارسا است و اگر نیازی نباشد او را نخواهیم فروخت. می‌دانیم پیشنهاداتی دارد ولی درحال حاضر او را نمی‌فروشیم."
وی در مورد ضیافت شام با مدیر برنامه‌های رونالدو و لینک شدن این بازیکن با بارسا گفت:" ضیافت شامی با او داشتیم و در مورد مسائل مختلف حرف زدیم. مندس از بزرگترین ایجنت های فوتبالی دنیاست و همیشه صحبت با او در مورد نقل و انتقالات جذاب است. اینجا نمی توانم بگویم که در مورد چه بازیکنانی حرف زدیم."
رئیس بارسا در مورد خروجی‌های تیم نیز صحبت کرد و گفت:" بازیکنانی که دقایق زیادی کسب نمی‌کنند، می‌توانند با کمک ما از باشگاه خارج شوند. برای تعادل تیم اول چندین بازیکن باید خارج شوند. از نظر دستمزد هم خروجی ها کاملا ضروری هستند. برای تمام بازیکنان احترام قائل هستیم ولی بازیکنانی داریم که قرارداد دارند اما جزو برنامه‌های مربی نیستند. بعضی های شان به دنبال همین قرارداد در تیم دیگری هستند. آن‌ها حرفه‌ای هستند و شرایط باشگاه را درک می‌کنند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала