Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طرح جذاب گُل؛ رونالدو و نیمار در لباس چلسی+ عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه چلسی
باشگاه چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2022
عضو شوید
گُل دات کام، طرح جذابی به مناسب لینک شدن کریستیانو رونالدو و نیمار جونیور به چلسی ساخته و برتن این دو بازیکن لباس آبی‌ شیرهای لندن را کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتگالی منچستریونایتد، به دنبال جدایی از جمع شیاطین سرخ است و می‌خواهد در تیمی بازی کند که در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، حضور داشته باشد.
همچنان نیمار جونیور ستاره برازیلی پاریسن‌جرمن، از چشم مدیران این باشگاه افتاده است و آن‌ها در صورت دریافت پیشنهاد مناسب به دنبال فروش گران‌ترین خرید تاریخ خود خواهند بود.
هر دو بازیکن در چند روز آخر به باشگاه چلسی لینک شده اند و رسانه‌های‌ معتبر اروپایی، مدعی اند که مالکان جدید شیرهای لندن به دنبال به خدمت گرفتن او دو ستاره نامدار اند.
به همین مناسب گُل دات کام، طرح جذابی ساخته و برتن این دو بازیکن لباس آبی‌ شیرهای لندن را کرده‌است. این طرح از سوی هواداران استقبال شده و اکثر هواداران امیدوار اند تا این انتقال انجام شود و دو بازیکن در استمفورد بریج توپ بزنند.
نیمار که سابقه بازی در کنار مسی را در بارسلونا و پاریسن‌جرمن دارد، حضورش در کنار رونالدو در یک تیم می‌تواند برای فوتبال دوستان بسیار هیجان‌انگیز باشد و جذابیت‌‌های زیادی خلق کند.
حالا دیده شود که طرح گُل تا پایان نقل‌وانتقالات، رنگ حقیقت خواهد گرفت و یا در قالب همین عکس و آرزو برای هواداران باقی خواهد ماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала