Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلیل اصلی امضأ نشدن قرارداد جدید "گاوی" مشخص شد

© REUTERS / ALBERT GEAبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2022
عضو شوید
مدیران بارسلونا می‌گویند تا زمانی که پابلو مارتین پائز گاویرا ملقب به گاوی، 18 ساله نشود، نمی‌توانند قرارداد وی را تمدید کنند.
به گزارش اسپوتنیک، پابلو گاوی، ستاره 17 ساله بارسلونا، در فصل گذشته درخشش خوبی در این تیم داشت و نوید ظهور یک ستاره در خط میانی بلوگرانا را داد. این بازیکن تا جون 2023 با این تیم قرارداد دارد و مبلغ فسخ قرارداد نیز 50 میلیون یورو است.
بارسلونا به دلیل این که مبلغ فسخ قرارداد گاوی بسیار پایان است و زمان کوتاه نیز از قراردادش باقی مانده است، خواهان تمدید با این ملی پوش اسپانیایی است.
مذاکرات دو طرف از چند ماه قبل آغاز شد و بارسلونا چند روز قبل آخرین پیشنهاد خودش را به گاوی ارائه داد و به نظر می‌رسد که توافق نهایی حاصل شده است.
با این حال، بارسلونا قادر به تمدید قرارداد وی نخواهد بود زیرا قوانین مانع بستن قرارداد طولانی مدت می‌شود. این ستاره جوان هنوز 17 سال سن دارد و قوانین به وی امضای قرارداد بالای 4 سال را نمی‌دهد.
این موضوع را متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسلونا بیان کرد و گفت:" ما امروز یک توافق داریم که به موجب آن گاوی در بارسا ادامه خواهد داد. اما مشکل این است تا زمانی که بازیکن 18 ساله نشود، نمی‌تواند پیشنهاد تمدید بالای 4 سال را امضأ کند. ولی به طور قطع ما با هم به توافق رسیده‌ایم."
گفته می‌شود که گاوی به تاریخ 5 اگست، 18 ساله خواهد شد و آن زمان به صورت رسمی قرارداد جدید خودش را به امضأ خواهد رسانید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала