چین به اوکراین: به "عشق بی پاسخ" اروپا پایان بدهید

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر Флаги Украины и Европейского Союза
Флаги Украины и Европейского Союза - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2022
عضو شوید
چین به دلیل موقعیت اروپا به کیف سفارش کرده است، که ماه عسل به پایان رسید و این کشور باید به "عشق بی پاسخ" اروپا پایان دهد.
به گزارش اسپوتنیک، سونگ ژونگ پینگ، کارشناس نظامی چینی در مقاله ای برای گلوبال تایمز نوشته است، که مقام های اوکراینی باید به دلیل خستگی فزاینده از درگیری، روی پشتیبانی شریک های اروپایی شمار نکنند.
Флаги Украины и Европейского Союза - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2022
دریافت وضعیت نامزدی اوکراین و مولداوی برای عضویت در اتحادیه اروپا
او گفته است: "بسیاری از اروپایی ها به طور فزاینده ای اوکراین را باری می دانند که تحمل آن برایشان دشوار است. آنها از چنین برنامه خبری خسته شده اند، که به این معنی است که "ماه عسل" بین کیف و اروپا رو به پایان است".
به گفته سونگ، وقت آن است که اوکراین "عشق نافرجام خود را رها کند"، زیرا اروپا آن را به عنوان "همسر روح" نمی داند.
سونگ ژونگ پینگ اظهار داشت: بعید است که کیف بتواند به چیزی بیش از کسب وضعیت نامزدی برای پیوستن به اتحادیه اروپا دست یابد. بنابراین، او با موضع دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه که پیش از این در کانال تلگرامی خود درباره خسته شدن اروپایی ها از اوکراین نوشته بود، موافقت کرد. این سیاستمدار روسی از کیف خواست تا هر چه زودتر این ازدواج را برای همیشه قطع کند.
یادآوری می کنیم، که از 24 فیبروری، روسیه عملیات ویژه نظامی را برای غیرنظامی کردن و غیرنظامی کردن اوکراین انجام داده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حفاظت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند". به گفته رئیس جمهور روسیه، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала