Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ سران سیتی پالرمو را خریدند+ عکس

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبال – "مذهب معاصر": ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم
فوتبال – مذهب معاصر: ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2022
عضو شوید
مالکان منچسترسیتی تیم ایتالیایی پالرمو را به صورت کامل خریداری کردند.
به گزارش اسپوتنیک؛ مالکان من‌سیتی با ارزش 11.2 میلیون پوند تصاحب پارلمو را تکمیل کردند و گروه فوتبال سیتی یازدهمین باشگاه را به مجموعه ثروتمندش در سراسر جهان اضافه کرد.
پالرمو یازدهمین باشگاهی است که پس از سیتی، نیویورک سیتی، ملبورن سیتی، یوکوهاما اف مارینوس، مونته ویدئو سیتی تورک، ژیرونا، سیچوان جیونیو، بمبئی سیتی، لومل SK و ترویس، تحت عنوان CFG در اختیار سران سیتی قرار می‌گیرد.
این سرمایه گذاری می‌تواند پالرمو را قادر سازد تا پس از سال‌ها رکود به احیای اخیرش ادامه دهد.
پالرمو در سال 2017 از سری آ سقوط کرد و از ورشکستگی در سال 2019 مجبور به اصلاح در سری D شد. داریو میری که بر صعود باشگاه از رده چهارم نظارت داشته، به عنوان رییس باقی خواهد ماند.
فران سوریانو مدیر اجرایی CFG گفت: "پالرمو یک باشگاه بزرگ و تاریخی با هویتی قوی و افتخارآفرین است. ما با داریو میری کار خواهیم کرد تا به کار برجسته او برای رشد پایدار پالرمو در سال های آینده ادامه دهیم. این یک باشگاه بسیار ویژه است، و نقش ما این خواهد بود که به همه چیزهایی که آن را بسیار خاص می کند، ارزش اضافه کنیم و با استفاده از تجربه و دانش خود، عملکرد را در داخل و خارج از زمین به طور پیوسته بهبود بخشیم."
CFG در سال 2013 تشکیل شد زیرا شیخ منصور مالک سیتی به دنبال گسترش حضورش در این بازی بود. میری گفت: ما بسیار خوشحالیم که از گروه فوتبال سیتی در پالرمو استقبال می کنیم. ما می‌خواستیم سرمایه‌گذار مناسب با دانش عمیق فوتبال را پیدا کنیم تا به پیشرفت ما کمک کند. ما آن را در CFG داریم.”
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала