Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دردسرهای خانواده پرجمعیت؛ رونالدو جت 20 میلیون پوندی‌اش را می‌فروشد!

© AP PhotoCristiano Ronaldo- Georgina Rodriguez
Cristiano Ronaldo- Georgina Rodriguez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو ستاره منچستریونایتد تصمیم گرفت جت شخصی 20 میلیون پوندی خود را بفروشد.
به گزارش اسپوتنیک، در روزهایی اخیر جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد سرتیتر رسانه‌های مختلف در سرتاسر جهان است.
اکنون نشریه "سان" خبر داد این فوق‌ستاره پرتگالی جت شخصی و 20 میلیون پوندی‌اش را به‌دلیل کوچک بودن برای فروش قرار داده است.
البته فعلا کریستیانو نتوانسته گزینه‌ای بهتر از جت شخصی فعلی خود که زمانی برای آن 20 میلیون پوند هزینه کرده بود، پیدا کند.
اگرچه این هواپیما می‌تواند 8 تا 10 نفر را در خودش جای دهد، رونالدو به دنبال مدلی است که بزرگ‌تر باشد و شاید دلیل آن هم این باشد که او به تازگی صاحب فرزند پنجم شده و خانواده‌اش هم بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود.
احتمالاً این جت چند خریدار هم داشته باشد. پیش از این رونالدو جت خودش را 5000 تا 8500 پوند در ساعت اجاره می‌داده.
این جت ویژگی‌های بسیاری دارد که آن را به وسیله‌ای خاص و لوکس تبدیل کرده است. رونالدو کمدی پر از لباس‌های طراحی شده توسط طراح لباسش دراین هواپیما دارد.
وای فای، تلفن، دستگاه فکس، گاز برقی، مایکروویو، یخچال و سیستم سرگرمی از دیگر ویژگی‌های این جت به حساب می‌آید. شاید کسانی که با رونالدو همراه می‌شوند در طول سفر به تماشای مجموعه گل‌های زده این بازیکن مشغول شوند.
باید دید تکلیف خود کریستیانو رونالدو چه خواهد شد و آیا او اولدترافورد را ترک می‌کند؟ در همین راستا تکلیف جت شخصی‌اش را هم باید مشخص کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала