Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

عجیب و غریب؛ انتقال قرن در حال اتفاق افتادن+ ویدیو

© REUTERS / KAI PFAFFENBACHكريستيانو رونالدو - يورو 2020
كريستيانو رونالدو - يورو 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2022
عضو شوید
در حالی‌که شایع شده بود کریستیانو رونالدو قرار است منچستریونایتد را ترک کند، خبر می‌رسد که ایجنت او در باسلونا دیده شده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ اخبار و حواشی پیرامون کریستیانو رونالدو هر روز بیشتر دیروز مطرح می‌شود و این امر جدی‌تر می‌شود که فوق ستاره پرتگالی تمایلی به ماندن در منچستر ندارد و از تیم‌های مختلفی به عنوان خواهان او نام برده می‌شود: چلسی، رم، رئال مادرید، پاریس و... اما یک نام در این میان بیش از همه عجیب است: بارسلونا!
حالا عجیب‌تر از آن حضور ژرژ مندس مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو در بارسلون است که لحظات پیش وارد این شهر شد و اخبار عجیبی در این خصوص به گوش می‌رسد، شاید CR7 را در نیوکمپ ببینیم.
کریستیانو که به واسطه 9 فصل حضور در لباس رئال و کسب 4 لیگ قهرمانان با این تیم به اسطوره‌ای محبوب در مادرید تبدیل شده، اکنون ممکن است در انتقالی عجیب، غیرمنتظره و باورنکردنی راهی رقیب دیرینه و دشمن خونی شود!
ژرژ مندس مدیر برنامه‌ی این سوپراستار که علاقه زیادی به انتقالات هیجانی موکلش دارد، در روزهای گذشته مذاکراتی را با مدیران چلسی داشت اما او امشب در سفری غیرمنتظره راهی بارسلونا شد.
جرارد رومرو خبرنگار معروف اسپانیایی با انتشار ویدیویی از ورود ژرژ مندس به اسپانیا مدعی شد که این ایجنت معروف، موکلش را به بارسا پیشنهاد داده است!
رومرو دقایقی پیش گفت: "مندس کریستیانو رونالدو را به بارسلونا پیشنهاد داده است. خود بازیکن هم مشتاق بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اسپانیا است، اما در حال حاضر ژاوی این بازیکن پرتگالی را رد کرده است.
شایعات جدایی رونالدو از مدت‌ها پیش در رسانه‌های جهان مطرح بود و با وجود این‌که منچستر صراحتا اعلام کرده که به این بازیکن نیاز دارد، اما CR7 قصد دارد از جمع شیاطین سرخ جدا شود و دور زدن منچستری‌ها و غیبت در جلسه تمرینی امروز، یکی دیگر از نشانه‌های جدایی اوست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала