Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صعود "نواک جوکوویچ" به مرحله یک چهارم تنیس ویمبلدون

© REUTERS / Danielle ParhizkaranSep 6, 2020; Flushing Meadows, New York, USA; Novak Djokovic of Serbia reacts after losing a point against Pablo Carreno Busta of Spain (not pictured) on day seven of the 2020 U.S.
Sep 6, 2020; Flushing Meadows, New York, USA; Novak Djokovic of Serbia reacts after losing a point against Pablo Carreno Busta of Spain (not pictured) on day seven of the 2020 U.S. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2022
عضو شوید
در ادامه رقابت‌های تنس ویمبلدون، بازی‌های حساسی میان تنس‌بازان انجام شده است.
به گزارش اسپوتنیک، مسابقات تنیس ویمبلدون در مرحله یک هشتم نهایی امروز پیگیری شد که شاهد اتفاقات قابل توجهی بودیم.
داوید گوفن که تا به اینجای مسابقات عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته بود امروز به مصاف فرانسیس تیافو رفت و در یک نبرد بسیار سخت که بیش از چهار ساعت به طول انجامید موفق شد در مجموع ست ها با حساب 3-2 پیروز شود و به مرحله یک چهارم نهایی برسد.
دیدار دیگر در این رقابت‌ها برای راه‌یابی به یک چهارم نهایی میان کارلوس آلکاراس اسپانیایی و یانیک سینر ایتالیایی اتفاق افتاد که در آن سینر ایتالیایی با نتیجه ۳-۱ در برابر آلکاراس به پیروزی دست یافت.
دیگر نبرد این مرحله میان کامرون نوری بریتانیایی و تامی پاول آمریکایی برگزار شد که در نهایت این تنیسور بریتانیایی بود که توانست در سه ست متوالی پیروز شود.
در آخرین مسابقه امروز هم شاهد رقابت نواک جوکوویچ با تین فن رایتوون هلندی بودیم. جوکوویچ در این مسابقه آماده نشان داد و توانست با نتیجه 3-1 پیروز این مسابقه شود و به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات برسد.
گفتنی است که در مهم‌ترین رقابت، فردا، سه‌شنبه، 14 سرطان، رافائل نادال اسپانیایی با بوتیک فن د زنشلوپ هلندی و نیک کیریوس با براندن ناکاشیما از استرالیا به مصاف هم خواهند رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала